rakad eller inte?
tjejer o killar vad föredrar ni: är ni rakade där nere? helt eller bara lite? vad föredrar ni hos er partner o varför?
tjejer o killar vad föredrar ni: är ni rakade där nere? helt eller bara lite? vad föredrar ni hos er partner o varför?
Föredrar ala natural
Är helt rakad(man) min fru har lite kvar,,,,, känner mig mkt fråschare utan hår, ska även vaxa bröst och mage till sammaren....! gillar inte hår alls
hel rakat på både mej och gubben..vill ju inte ha hår i maten...och tandtråd finns det juh på ica...
iaf det känns mycke frächare att inte ha hår...men smaken är som baken
helansad och mjuk.. även min sambo.
Skönt att slipa hår och man känner sig fräschare.
jag är oftast rakad, dock inte helt. Jag hade gärna sett att sambon rakade sig men han vill inte så då får det vara.
Min man gillar mig helrakad och det gör jag också och honom så gillar jag när han iaf ansar lite för han vill inte raka, tycker att det kliar för mycket
jag rakar pungen å tar väck det mesta av resten !!
sen gillar jag när det e rent på kvinnan runt läpparna !
kan va liten rand uppe på vulvan men helst renrakat !!
mycket godare å slicka en ren å fin mutta
Jag kör renrakat känns mer nice, sambon rakar oxå de mesta oralsexet blir ju mycket härligare om man slipper få hår i munnen =) tycker jag.../donnan
Föredrar absolut att det är helrakat på både mig och min sambo. (jag är tjej). Speciellt oralsex blir ju SÅ mycket bättre då.
jag är helrakad, eller rättare sagt vaxad. Mannen behåller allt sitt. Jag vill inte att han tar bort håret.