*Hur högt låter "knäppen" då vattnet går? Det
Hur högt låter "knäppen" då vattnet går?
Det knäpper ju då och då om bebis leder, men då vattnet går kanske "knäppen" är högre, eller...?
Hur högt låter "knäppen" då vattnet går?
Det knäpper ju då och då om bebis leder, men då vattnet går kanske "knäppen" är högre, eller...?
svaårt att beskriva men för mig lät det ungefär som ev ballong som man tar hål på under vattnet....
Man hör skillnad på de olika klicken iallafall!!
Lycka till
Jag hörde inget,det bara knäppte till liksom,svårt att beskriva.Det kändes att något brast men det gjorde inte ont.
Det lät inget alls för mig....jag hade precis knutit skorna och skulle ta en promenad med min man en vacker söndag i slutet av januari 2003. När jag reste mig bara forsade det ut MASSA vatten. Byxorna blev helt genomblöta och det blev en pöl på golvet. Varje steg jag tog resulterade i fler kaskader. Du må tro att vi skrattade när jag skulle ta mig uppför trappan från hallen till badrummet. !2 timmar senare hade vi fått vår flicka Alma, som nu är två år och som ska få ett syskon i sommar .
Jag hörde ingenting jag heller. Helt utan förvarning inga värkar ingenting så bara kom det. Fast jag hade tur som redan satt på toa, höll på att torka mig då det bara forsade ut. Trodde först att jag fortsatt kissa men lukten var dock en annan......
Jag tror eg inte att det lät något, ja iallafall inte så att någon annan hade hört det. Men det var kanske mer en känsla av själva knäppen som kändes i hela kroppen och att något liksom gick sönder så att vattnet började rinna. Kan tillägga att för mig forsade inte vattnet, det snarare strilade längs utmed benen och så kom det en liten skvätt så fort jag rörde mig.
Ungefär som om man knäpper med fingrarna, men det gör inte ont alls.
Hur luktar det då??
jag hörde ingenting.
luktade väll inget speciellt heller.
inte vad jag kommer ihåg
det är ju trots allt 13månader sen jag födde barn sist*skratt*
jag hörde inget. fick bara magknip ca en timme innan vattnet börja sippra.
Hörde inget innan. Hade precis varit på toa och när jag la mig i sängen igen så bara forsade vattnet ut
Jag tyckte att det(vattnet) luktade ungefär som sperma. Det var inte det som rann för i så fall hade den legat på lagring väldigt länge.....
Det sa pjoing i magen, som ett gummiband där inne. En ganska lågfrekvent ton som hördes så pass högt att min man kunde höra det. Vattnet kom litervis forsande ur mig.
Det luktade hav.
me första sonen hörde ja de inte för då spräckte dom mej på sjukhuset... o ja va så drogad då en då så..
andra ggn satt ja hemma i soffan.. o de sa verkligen PLOPP!! ja hörde de högt o tydligt o sen så bara forsa det..