kom in på barnporr
Är hemma hos mina föräldrar dessa helgdagar och var inne på deras dator igår. Visste att det fanns en sight där man kan kolla och lyssna på olika musikvideos och hade för mig att jag visste exakt vad sidan hette men hade såklart inte koll på stavningen. Mycket riktigt kom jag in på en video och tryckte på play och fram kom en flicka som stod i duschen (med tröja och shorts på sig). Överskriften var Laughing girl så jag trodde såklart det var någon skämtvideos för jag fattade inte att jag var inne på helt fel sight. Jag hade inte satt på ljudet ännu så jag hörde inte vad som sas (flickan var i 12års åldern) men ganska så snabbt vände hon på sig och jag såg till min fasa att hon inte alls hade vanligt shorts utan någon stringmodell. Jag fattade mig snabbt och förstod att jag hamnat helt fel och att det handlade om barnporr så jag tryckte snabbt bort sidan. Precis i samma sekund som jag tryckte på krysset kom det upp en sida där polisens logga var och en massa text men jag hann inte läsa något av det innan sidan var borttryckt. Nu till saken..jag blev skiträdd eftersom jag inte vet vad där stod..tänk om det går direkt till polisen att jag har haft den sidan uppe och de spårar datorn till min pappa
Någon som vet om jag behöver vara orolig? Om det nu är så att det är spårat så borde väl isåfall polisen kunna se att jag bara var inne på sidan några sekunder? och att sidan är mycket lik den sidan jag egentligen skulle varit inne på?
Har velat fram och tillbaka om jag själv ska kontakta polisen och berätta att varken jag eller mina föräldrar är inne på såndana hemska sidor utan att det hela var ett stor misstag av mig eftersom jag hade stavat fel och råkat hamna där...usch är helt rädd för att polisen ska komma hit
vad hade ni gjort?