• Ulo

    Motorjournalen.......

    ...börjar på tisdag! Någon mer än jag som är bänkad? Det kan vara världens bästa tv-program!!

  • Svar på tråden Motorjournalen.......
  • Benganfans

    det är motorist på svt som börjar på tisdag med joppe och nån kvinna...

  • Ulo

    Det är på nian, den "nya kanalen". De skall bl a testa Audi R8 och nya Merca kupén tror jag.

    Motorist är bra tycker jag så länge Joppe håller i trådarna, den andra (Pia Conde) ger jag inte mycket för. Så många skickliga motorjournalister som vi har i det här landet och så ger man detta jobb till henne, svider att man betalat tv-licens då grabbar! Vill inte säga det men jag säger det ändå, jag tror att hon är kvoterad någon annan logisk förklaring kan jag inte hitta till varför hon landat det jobbet. Kan inte glömma hennes recension av Audi Q7:"Stor, silverfärgad och många knappar". Vad säger man Glenning vänder sig i sin grav ;)

  • GTR  GREVEN

    I kväll smäller det o gumman lovt popcorn till

    //Greven

  • Marko

    ÄLSKADE den där "båtbilen" hhaha.....60-talets vanskapelse!

  • Fred

    Men Joppe är inte han hopplöst värdelös?

    tycker det han gör mest är pinsamt, han försöker vara djup men faller platt helatiden.

  • Xerxez

    Allt suger i jämförelse med originalet "Top Gear". 8 miljoner tittare per avsnitt. Det är bra tv.


    Post hoc ergo propter hoc
  • Ulo

    Nja, vet inte om jag håller med där. Visst, Top Gear håller en mycket hög kvalitet i sina bästa stunder men ibland kan jag känna att de "komiska" inslagen tar över på ett negativt sätt.

    Jag missade för övrigt gårdagens Motorjournal då nian inte funkade hos oss.....surt. Missade jag något?

    Jag fick hålla till godo med Motorist. Alltså det är så jävla dåligt. Hur kan man få bränna licenspengar på det viset. Att Pia Conde inte vet ett skit om bilar är ju ingen nyhet och det är ju inte heller därför hon fått sitt jobb men att behöva se Joppe sladda runt i Kia på en sjö i Arjeplog...sådär va....

  • Ulo

    Ber att få ta tillbaka mitt föregående inlägg. Var det någon som såg senaste top-gear när de kabbade en buss? Stor humor!

  • Xerxez

    Eller när de kommenterade den nya Saab 95:an med att "den har fått på sig Dame Ednas glasögon".

    Så klockrent.


    Post hoc ergo propter hoc
  • Ulo

    Ha ha, det missade jag, så jävla bra!!

    Sved lite i mig när de använde Koenigseggen som plogbil dock..

  • Xerxez

    Top Gear älskar Koenigsegg! Det är så underhållande att höra Jeremy skrika saker som:

    "I think Koenigsegg is Swedish for: "Oh no, my head's just exploded!"

    Se klippet här:


    ">


    Post hoc ergo propter hoc
Svar på tråden Motorjournalen.......