• Anonym (ovetande)

Nidblödning/missfall

Jag har aldrig varit gravid, jag har sökt på internet men inte hittat bra svar så jag tänkte hör med er som har erfarenhet.
    Jag och min pojkvän försöker bli gravida hittils inget plus, i fredags förra veckan hade jag äl. Idag när jag gick på toaletten kom det blod på papperet inget i trosan. Jag har en liten "grumlig"känsla längst ned i magen. jag han bim 12/5.

Hur tidigt kan man ha nidblödning, kan det vara det eller har jag missfall?!

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Nidblödning/missfall
  • Emerald88

Nidblödning får man när ägget fäster sig i livmodern.
    Men det kan ju också vara ett tidigt missfall, prata med en gynekolog eller en barnmorska om det!

• Anonym (ovetande)

Om man får en nidblödning är det ett teckan på att man är gravid eller kan man få det iallafall?

Känns konstigt att man är så här väldigt ovetande om ett så viktigt ämne..

Tack för ditt svar!

• Anonym (ovetande)

ingen mer?

• Tigertofflan

Nidationsblödning är när ett befruktat ägg fäster i livmoderväggen. Dvs man är gravid.

Håller tummarna för att det visar ett plus när det är dags att testa!

Leo 4½ år ♥ Tim 3 år ♥ Sam 1½ år
  • VISDOM

Låter som en nidationsblödning...det fick jag 5 dagar efter ÄL....O bebis var det i magen

• Anonym (ovetande)
    Tigertofflan skrev 2007-04-30 16:02:04 följande:
    Nidationsblödning är när ett befruktat ägg fäster i livmoderväggen. Dvs man är gravid.Håller tummarna för att det visar ett plus när det är dags att testa!
    önskaaaaaaaaan skrev 2007-04-30 16:03:23 följande:
    Låter som en nidationsblödning...det fick jag 5 dagar efter ÄL....O bebis var det i magen

Tack för era svar! det hoppas jag också! MEn jag är rädd att det är ett väldigt tidigt missfall! :( det va blod igen redan nu..

men om de skulle vara ett befruktat ägg så är det bäst att jag slutar oroa mig.. Men det är svårt!!

Svar på tråden Nidblödning/missfall