• Dino78

Hur länge använde era barn pipmugg?

Omröstning önskad av MUMLIN

DIF i själ och hjärta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge använde era barn pipmugg?
  • Dino78

Min tjej använder det fortfarande och hon är 2 år. Jag röstar 2,5 men jag vet inte när det blir att hon kommer sluta. Än så länge så häller hon ut allt i knäet om jag ger henne vanligt glas (även om jag gör det då och då för att träna henne)

DIF i själ och hjärta
  • Grannen

Min dotter fyller två år i maj, får pipmugg de måltider då jag inte orkar torka! Fast oftast klarar hon vanligt glas bra.

• Linda1976

Det beror på vad hon dricker... vatten får Alice i mugg, mjölk i pipmugg, för det vill jag inte ha i köksmattan

Min smak är mycket enkel, jag nöjer mig enbart med det bästa.
  • kixan

Till 2 år kanske, minns inte exakt. Lillasyster blir 2 i augusti och dricker rätt ofta ur pipmugg, men det är mest för att hon häller ut vattnet i maten annars, hon har inga problem med att dricka ur vanligt glas, det har f.ö. båda kunnat sen dom var bebisar (med lite hjälp i början såklart).

• Sunnie G

Thea ville vara som storebror och kastade sin mugg runt 1 års dagen fixade det på direkten inte ofta det har blivit spill här hemma.

• CeeJay

Annat: Vår äldsta använder pipmugg fortfarande och hon fyller 3 år om någon vecka. Hon ville börja med det igen när lillasyster började med pipmugg och vikänner inte att det är någon stor grej.

Svar på tråden Hur länge använde era barn pipmugg?