• Anonym (ledsen)

Ful anal

Det är så att mitt analhål är fult. Det hänger liksom ut tjocka skinnbitar (hemorrojder?) ur det.
    Förstår att ni tycker det är ett lyxproblem. Men inte för mig.
    Skäms verkligen över hur jag ser ut.
    Skulle vilja kunna slappna av när vi har sex men det går inte.
    Vad kan det vara?
    Kan man göra nåt åt det själv eller måste man till läkaren för att fixa till det, om man öht kan göra nåt.

• Svar på tråden Ful anal
  • Anonym (LÄKARE!)

Läkaren helt klart....om du har hemorojder för länge kan du behöva operera bort dem...annasr ska det räcka med salva... tror det finns på apoteket..men du måste kontakta en läkare!

• Mamma Anna

Men herregud vilket problem! Finns det vackra skithål då?
    Har du hemmorojder så bör du ju försöka bli av med dem (de kan göra ont) men att bry sig om utseendet på analen...?

• Anonym (ledsen)

Jag har haft dem i flera år. Gör inte ont, men blöder ibland.
    Läste om några gummiband som man kunde sätta på dom så att blodtillförseln sluts.
    Försökte själv, men det gick inte så bra.
    Vill helst inte till läkare.
    _Så pinsamt!!_

• Anonym (Maxi)

Mamma Anna skrev: "Finns det vackra skithål då?"

Ha ha det lät kul! Men håller med, det finns nog inga direkt vackra skithål!

• Mamma Anna

Har du provat med kräm? Det finns olika sorter på apoteket som man kan smörja med.

• Anonym (Analpojken)

Jodå det finns hur många vackra "skithål" som helst. Analen är väl knappast fulare än musen? Analen är heller inte mindre skön att ha sex i än i musen. Alla tycker inte att rumpan endast är till för avföring.

Har du problem med hemorojder och inte blir av med dom själv så sök hjälp hos läkaren.

• Anonym (LÄKARE!)

TS:

Har du haft dem flera år hjälper inte krämen, ej haft själv men hade ett ex som hade...!

men men...det kanske är bättre än inget iaf.

• Anonym (har också)

Usch, jag har också problem med mina hemorojder, har också haft dem flera år. Var faktiskt till doktorn, men fick till svar att dem inte opererade bort "så lite". Fattar inte, jag har problem med mina att dem sväller upp och blir alldeles matt och kan inte sitta, men icke!

• LittleBritain

Men försvinner dom verkligen med bara salva? O.o

• Anonym (Russinet)

Om det är skinnbitar (inte hemmisar) brukar dom bränna med laser. (jag har gjort de)

Svar på tråden Ful anal