Vaxpropp?
Jag använde revaxör i natt och nu i morse skulle jag skölja ur det, har fått ut en hel del vax men har nu lock för örat och det gör lite ont...
Vad ska jag göra nu??
Jag använde revaxör i natt och nu i morse skulle jag skölja ur det, har fått ut en hel del vax men har nu lock för örat och det gör lite ont...
Vad ska jag göra nu??
jag hade en gång en hård vaxpropp i örat så jag fick testa revaxör. funkade inte för mig hade fortfarande lock för örat och känsligt. så jag fick åka till vårdcentralen så dem fick spola ur örat sen släppte det.
Jag fick oxå åka till vårdcentralen, så fick dom spola mitt öra
ok, ska kanske ringa jourläkarcentralen då!
ringde sjukvårdsupplysningen, men de ville inte ta emot mig utan menade att jag skulle avvakta och försöka med tryckutjämning, men det hjälper inte med tryckutjämning..
Åk till vårdcentralen i morgon o säg att dom ska spola öronen!! i bland finns det inget annat som hjälper. Du får nog försöka dras med det tills i morgon...
Jag var på jourläkarcentralen och de ville inte hjälpa mig.. Har egentligen inte råd att vara borta från jobb imorgon... Men jag kan inte heller gå och jobba i detta tillståndet...
Tycker det låter väldigt konstigt att dom inte kunde hjälpa dig, gå till något annat ställe då, dom låter ju inte helt seriösa. Jag vet hur jag hade det när jag hade vaxpropp o jag kunde verkligen inte gå nånstans när jag inte hörde nåt...
Jourläkarcentralen hänvisade mig till vårdcentralen.. Men tänk om de inte heller tar emot mig?? Jag kan omöjligen gå och jobba...
Till mig a dom att då måste det spolas om det inte hjälper med revaör, så jag fick en tid med en gång på vct..... som sagt det e omöjligt att gå o jobba om man inte hör något...
mamma sa att jag ska "ljuga" lite för vc... Att det är då man får tid.. Typ inte säga att man misstänker vaxpropp utan bara att det gör ont.. Sen det andra kan man berätta när man kommer dit..
Inte meningen att vara anonym de två sista gångerna jag skrivit! Har gått av bara farten!
Visst kan du göra det o så säger du sen att du inte hör nåt och att du testat revaör, men att du oxå har ont. men jag tycker ändå att det är ett konsigt ställe som inte vill spola, det SKA man göra om det inte hjälper med revaxör
Men det var jourläkarcentralen.. De menade att de inte kunde göra det där utan de hänvisade mig då till vårdcentralen..
Ok, men då är det nog bara att säga som det är... att du behandlat med revaör o att det inte hjälper o att dom får spola... då gör dom nog det!
förhoppningsvis!
Och inte meningen att bli anonym igen.. Gick av bara farten!!
Ingen fara =)
Hoppas att det går bra i morn o att du får bort den där jobbiga proppen!