deklarera!vart är koderna???
hej skulle ringt in idag eller smsat min deklaration ,men jag har inte fått några koder för underskrift och identifiering,så jkla skumt???kollat på min syrras där står dom...fattar inte?
hej skulle ringt in idag eller smsat min deklaration ,men jag har inte fått några koder för underskrift och identifiering,så jkla skumt???kollat på min syrras där står dom...fattar inte?
Men....har du fått deklarationen från Skatteverket? Där står ju koderna på andra sidan längst upp.
min deklaration va oxå så.. så jag kunde ej deklarera på nätet ell tele skit irriterad
vet ej varför det e så?! men jag deklarerade på pappret o fick skicka in den.. skumt!!!
Dumma frågor...kanske.....men jag förstår inte vad du menar med att du inte fått några koder. Står dom inte på din deklaration eller?
på min fanns inga koder..
Du har inte gjort några aktieaffärer, är delägare i ditt jobb el dyl, det är inte ALLA som kan. Men det ska stå överst på din specifikation på blanketten då...
Högst upp.
På mittenuppslaget.
trodde jag va typ blind, men alla som sett den hitta inga heller.. men jag e klar iallafall
Aha....Jenny1981 kanske gav svar på mina frågor.
Ja, jag vet att alla inte kan deklarera på nätet eller via telefon. En icke allt för tillförlitlig källa sa att de som fått backning på deklarationer förut någon gång inte kan göra det annat än på papper. Jag vet INTE om det stämmer.
Fast om du deklarerar på nätet behöver du inga koder om du använder din BankID. Men det låter ändå skumt att de inte står på din deklaration.