Bebbe i oktober??
Saknar andra som också är gravida och som förhoppningsvis också kommer att få bebbe i oktober.
På alla andra trådar så är alla 20år och lyckades på första försöket, känner mig inte hemma där...
Saknar andra som också är gravida och som förhoppningsvis också kommer att få bebbe i oktober.
På alla andra trådar så är alla 20år och lyckades på första försöket, känner mig inte hemma där...
Är det ingen???
Halloj! Jag kan vara den du söker :) Fyller 29 om några dagar, försökte i över ett år innan jag fick konstaterat att jag har PCO, sen fick jag en pergokur och det tog sig på första. enligt mina beräkningar är det BF sista oktober, men vi ska på inskrivning först imorgon. det är sent, är ju redan i v 14, men de hade så ont om tider... Hur går det för dig? Mår du bra och så?
Hej Fisen.
Jag har mått oförskämt bra hit tills. Lite känslig för matos i början, men har aldrig mått superilla. Nu börjar det komma en liten mage och det är riktigt spännande
Jag har gjort IVF och är beräknad till den 15/10.
Hur har du mått?
Får du göra UL då på inskrivningen, annar så gör det ju inget att man har den sent, den var liksom meningslös på något vis.
Hej igen, har inte varit inne på några dagar nu..
Efter inskrivningen fick jag framflyttat igen till 3 november. Kommer att göra UL i juni men gjorde ett VUL redan i v 7 eftersom jag hade ätit hormoner och de ville se hur många det var m.m. Redan då såg man lilla hjärtat picka, häftigt :)
Jag har mått bra, men har sjukt lågt blodtryck så jag är lite svimfärdig på morgnarna. Nu har jag haft mkt huvudvärk så jag ska testa med järntabletter och se om det blir bättre. Annars är allt bara bra, börjar också få en mage som mer och mer ser ut som en gravidmage... Är så lustigt i början när man ser att folk som man inte känner så bra tittar men inte vågar fråga :)
En jäkligt dum fråga men jag är inte riktigt hemma i den här världen än, men vad står IVF för? Har förstått att det är när man får hjälp på traven på nåt sätt, men vet inte riktigt på vilket sätt?
Skönt att du mår bra! Det gör ajg med har aldrig mått bättre.
Nu kan jag ínte ha några av mina vanliga brallor längre utan det får bli klänningar, kjolar eller mina två inhandlade mammabrallor. Känns konstigt men roligt.
IVF står för provrörsbefruktning. Mina ägga vill inte släppa in min killes spermier, de är lite svårflirtade kan man säga. Så då fick vi hjälp med att injecera mina ägg med hans spermier. Efter det blev det den här lilla fisken i magen.
Hej igen, nu var det länge sen sist igen. Hur mår du? Varit på UL än? Det borde väl vara dags för dig snart..
Vi ska dit på måndag. Lite nervös är jag allt, trots att det rör sig och sparkar där inne :)
Hej, är 31 sen i måndags och väntar min andra i oktober.
Hej Cissi! När i oktober ska du ha? varit på UL än? Hur gammal är ditt första barn, tjej eller kille? Tusen frågor :)
Vi var på UL i måndags och blev framskrivna en vecka, så nu platsar jag också in i oktober-föderskorna, 27 oktober istället för 3 november.
Ha det gott!
Hej Fisen28. Jag har en son född 2000 så han är 7 år idag. Sen har jag två styvis tjejer på 11 och 7 år så det är lite som om man hade tvillingar. Jag är i v23 nu och var på Ul för ca 3 veckor sen. Allt var bra så jag var helt salig när jag gick därifrån
Finns bilder i galleriet.
Grattis till att du blev flyttad några dagar. Jag blev flyttad från 18 okt till 14 okt så flyttad åt rätt håll det vill säga.
Hejsan!
Fick en son när jag var 17 år, han fyller 15 nu i augusti. Har sedan dess inte blivit gravid, fast långa förhållanden.
Träffade en helt underbar man i juni 2006 och nu väntar vi barn!!! Var inte planerat med WOW så efterlängtat. *LER STORT*..
Jag kan bara säga, JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!
Kramisar Millan
Men stort grattis till dig apriltösa!!