• Barnakär

Ettårspresent till pojkvännen - tips?

Den 19 Juni i år firar jag och min pojkvän ett år och jag har jättesvårt att komma på någon bra årspresent. Presenten får kosta runt tusenlappen.
    Om ni har några ideér eller tips är ni mer än välkomna att dela med er!

• Svar på tråden Ettårspresent till pojkvännen - tips?
  • Tisseltott

En upplevelse, typ köp biljetter till en match när hans favoritlag spelar och gå med honom, en hemmakväll med god mat, ljus, vin i badkaret och sen tar du på dig nåt sexigt och sexar upp honom , en kärleksförklaring på fint papper som du ramar in...

• karinagumman

en resa.. eller dagsutflykt till ngt ställe du vet han vill till.. jag skulle vilja fara på legoland eller mysig djurpark hand i hand..

• Barnakär

Jo vi firar ju på sommaren så vädret borde finnas!
    Dock tänkte jag mer som NUSSEN sa, ett halsband. Nu är det så att han redan har två halsband på sig, ett lite tjockare och ett tunt (som han redan har fått av mig). Armband, fungerar det - trots att han är byggare? (tänkte mer på att det kanske går sönder eller är i vägen?)

Jag har alltid varit rätt "romantisk" av mig så hittils, under ett år, har han redan hunnit fått ett halsband, ett bildkollage av oss, små kärlekslappar på morgonen, spakvällar, you name it!

• Moi Mokulat

Hatar namnsmycken. Ger er. Lamt ju! Armband och sånt. OKej smaken är som baken. Men jag tycker som någon annan skrev varför inte en hel dag ihop? Först frukost på sängen. efter det så åker ni ut på piknick med hans favorit mat å en flaska champang. Varför inte på ett ställe där ni kan vara lite ensamma? och sen så åker ni på något typ fotbollsmatch eller spela lite minigolf. Åk på ett spa eller något över natten.

Dagen ska vara oförglömlig och ni ska komma på igen varför ni blev förälskade i varandra.

Svar på tråden Ettårspresent till pojkvännen - tips?