• Xgirl83

Kisset rinner långsamt

Jag vaknade igår natt och var JÄTTEkissenödig, men när jag skulle kissa så hade jag nästan svårt att få ut det! Jag fick liksom pressa! Annars när man är så kissenödig brukar det ju nästan forsa.

Jag blev faktiskt orolig, verkligen obehagligt när man är så kissenödig och ha svårt att få ut det, men kan det ha med graviditeten att göra? Jag är i v 12-13 ca. Jag upplever att det har varit lite mer "trögt" att kissa sen jag blev gravid.

• Svar på tråden Kisset rinner långsamt
  • LitenIsa

Så har jag det rätt ofta. Kan känna mig hysteriskt kissnödig men sen vill det inte riktigt komma ut. Så det är nog inget du behöver oroa dig över.

• Lotlas

Det är bara att vänja sig! Så där är det för mig också, jag är ofta jättekissnödig och oftast så kommer det dels en väldigt liten mängd, men så rinner det sakta också. Jag är nu i v. 26 och räknar med att det inte kommer att gå över förrän ungen är ute!

• Xgirl83

Tack för svaren!! Så då har det kommit just i samband med graviditet för er?

• Mary the fairy

Jag instämmer oxå. Känner igen känslan av att vara superkissnödig men sen kommer det inte så mycket iaf. Inte varit så innan jag blev gravid så det har med det att göra.

• Tesie

Sådär har jag det med, kom med graviditeten!

• Kaosspassageraren

Japp, jag känner så väl igen det, från båda mina graviditeter. Som om man plötsligt kissar tunn gelé eller ngt !

Jag snittades planerat med första barnet och jag minns hur jag NJÖT av första kissningen, oj vad det rann fort och mycket !

• carola1977

Har för mig att jag fick tipset att luta mig fram för då kommer det lättare, men annars är det nog något man får vänja sig vid .

• Lotlas

Xgirl:
    Jepp, men det dök inte upp förrän efter ett tag, i vecka 10-12 någonstans.

• Xgirl83

TACK för alla svar, nu känner jag mig lugn igen!

För inte kan jag väl ha fått prostatacancer heller? Heh, skojar bara.. Men jag tänkte faktiskt tanken cancer där för en sekund.

• Havsjungfrun

Så är det när man är gravid.

• Fantaci

Jag har också så, så irriterande. Jag försöker slappna av och hoppas på att det ska hjälpa. Va inte orolig!

• Xgirl83

Havsjungfrun: Ja det gör mig ingenting, men jag antar att det är ok för mig att bli orolig när jag faktiskt inte visste OM det berodde på graviditeten? Nu är jag lugn när jag har fått så många bra svar här.

Svar på tråden Kisset rinner långsamt