• Kaiserdom

Resematstol?

Behöver tips på en bra och smidig resematstol, dock inte IKEAS vita i plast.

Dom där man färster på bordet, blir det inte märken efter såna??

~Rebecca~
  • Svar på tråden Resematstol?
  • blommanigbg

Hihihi... Om barnet är litet kan det sitta i den bärbara bilbarnstolen... Tar ingen plats alls.. Den är ju med ändå...

• blommanigbg

Hihihi... Om barnet är litet kan det sitta i den bärbara bilbarnstolen... Tar ingen plats alls.. Den är ju med ändå...

• blommanigbg

• blommanigbg

Oj.. blev triplett...

• Terryleene

Jag har sett som ett sele man trär över en vanlig stol. Den är i tyg och barnet sitter på stolen, men "fastspänd". Den var inte så fasligt dyr. Jag kan leta upp vilken sida om du vill se.

• Prins Liam

Det finns ju sån där i tyg som man hänger över stolsryggen och som tar så minimal plats att man kan ha den i skötväskan. Eller så har babybjörn en jätte bra som ser ut som en "låda" som man spänner fast i sitsen på en vanlig köks stol.
    Men dom där man hänger över bordet är oxå bra och gör inga märken eftersom där är gummi i ändarna på dom.

• Kaiserdom

Terryleene:

ja tack gärna!

börjar ju bli dags med resestol nu när tjejen äter gröt och smakisar i tid och i otid ;)

~Rebecca~
  • Eja

det blir inte märken i bordet med "stol på bord" inte för oss iaf

Amanda -04 *** Elias -06
  • Kaiserdom

Eja:

låter ju bra! är dom stadiga då?? från vilken ålder kan barnen sitta i den??

~Rebecca~
  • ankizen

den finns på babyproffsen eller happy baby eller babyland den stolen som man fäster på bordet. har haft en sån själv och aldrig sett några märken efter den.

• marypoppins

"Tygstolen" som man sätter på en vanlig stol heter Sack'n seat. De tar inte mycket plats alls, utan får plats i skötväskan. Det finns också en annan variant som är som en väska och blåser upp sig själv när man öppnar den. Den fungerar också mycket bra, men den tar lite mer plats. Vi har en sådan som man sätter på bordet. Nackdelen är att på många semesterorter så är det platsbord på uteserveringarna och då kan man inte fästa den. Syrran har en sack'n seat till sin dotter och vi ska låa hennes när vi åker på semester.

• Puffalina
    Tygstolen ni menar som nman fäster på stolen heter sack n´seat å kan användas från ca. 6 månader. Kostar 199:- på www.1klass.se. Det är dessutom fraktfritt att handla därifrån...
    Har själv bestält en men inte fått den ännu. Har vänner som rekomenderar den varmt.
    * Sebastian 061016 *
  • Lorina

Hade "stol på bord" stolar till min twins! Superbra! Inga märken (förutom de de gjorde när de slog besticken i bordet ) Sålde precis min sista stol!

Svar på tråden Resematstol?