Hjälp mig fixa ett snyggt sånghäfte! =)
Hej!
Jag behöver Er hjälp, och ganska rejält med hjälp också. Har fått i uppdrag att ordna ett sånghäfte till en sittning med såväl svenska som utländska gäster. Jag har googlat fram ett gäng sånger som är gångbara för alla gäster, men nu känner jag att problemen börjar dyka upp. Jag är nämligen helt och totalt oförmögen att få ihop det på ett snyggt och piffigt sätt.
Eftersom sektionens ekonomi inte är den allra bästa har vi bestämt att använda oss av de vita papper vi har att tillgå genom universitetet. Därigenom försvinner möjligheten att piffa upp häftet med någon form av färgat papper. Inte heller har vi någon tillgång till lyxig färgskrivare som kan göra sånghäftena snyggare med färgad text.
Jag har bestämt mig för att vika papperna i häftet på längden för att få så roligt format som möjligt på det. Men vad kan man göra mer??
- Har ni några användbara tips på hur jag kan göra häftet snyggt, prydligt och ändå lite roligt utan att använda allt för stora medel?
- Hur kan framsidan se ut? Än så länge står det endast "Symposium Dinner" och datumet för sittningen - hur skoj är det?
All hjälp tas tacksamt emot!
//Muulinn