• Lily Blue

4 missfall hjälp

Hej
    Skriver på min kompis beräkning som är engelsk och undrar hur erfarenheterna i Sverige är. Hon har 3 barn och vill jätte gärna ha ett fjärde, hon är endast 32 år gammal och har nu det senaste året haft 4 missfall. Så hon börjar bli lite deppig, vad jag förstod det som så har hon något som kallas Prednisobie....nåt om att hennes kropp tror hon är sjuk när hon blir gravid så den gör allt för att bli av med fostret. Så nu föreslår läkaren steroider för att förebygga missfall....någon som vet något ?????

• Svar på tråden 4 missfall hjälp
  • Sleepingbeuty

Finns många immunologiska orsaker ang missfall.Jag har fler inlägg under 40+ sidan och äggdonationssidan.sök på mitt namn.Jag har alltid röda gubbar framför.

Steroider låter logiskt.I England vet dom mycket mer om sådant här än i sverige.Här kan de inte ens tolka vissa provasvar för de har inga studier svenska om behandlingar som dom har i både england och USA. Skriv gärna och berätta för mig vilka prover hon tog för att få reda på sin diagnos. Du kan också läsa i min dagbok om du backar några sidor om prover jag har tagit och i min presentation.mycket står på engelska med länkar.Leta reda på röda gubbar med mig som trådstartare.

Svar på tråden 4 missfall hjälp