• Anonym (gift)

Ge bort vågade bilder i present

Tänkte fråga om det finns någon som tagit lite mer vågade bilder på sig själv och sen gett bort dom till sin man/sambo.
    Med vågade bilder menar jag inte porrbilder. sexiga bilder som inte avslöjar för mycket men har lite krut i sig.

Jag tänkte ge bort en sådan samling med bilder till min man när han fyller 35 som en liten extra present. Han ska få åka på en F1 resa så detta blir som en liten extra present då F1 resan är flera månader efter han fyller.

Vågar jag?

Vill vara anonym då det finns folk som känner mig som kan komma å skvallra...Ni som vet vem jag är håll det för er själv

• Svar på tråden Ge bort vågade bilder i present
  • kalenderflickan

Men vem tar bilderna i så fall?

• Anonym (gift)

En tjej som är fotograf här i stan. Vi känner henne båda, hon var fotograf på vårt bröllop.

• Anonym (jag)

Jag har en vän som är fotograf och inför min sambos 30-åriga födelsedag tog jag fina nakenfoton och något som var liite sexigt, men jag visade inte könet.

Det var MYCKET uppskattat!! Och väldigt kul att ha och titta på nu när det gått några år .

• Anonym (gift)

jag kommer inte heller visa kön/bröst etc...kommer ha underkläder på mig dock inga string...

sen vill jag ha porträtt och helfigur (med kläder)...

• Anonym

Lät som en jättekul idé! Nu fick jag inspiration.
    Hur ska du ge bilderna? Ska du sätta de i fotoalbum eller?

• Anonym (gift)

hon gör i ordning ett album av dom bilder jag väljer och så har hon en super fin "låda" som hon sen lägger allt i. ser så lyxigt ut...den lådan får han

• Tokmia

det gav min kompis sin nyblivne make i morgongåva. mycket uppskattat!

• Anonym

Jag och min bästis hjälpte varandra med kort i julklapp till våra män för några år sedan. Vackra bilder, en del lättklädda men stilfulla, en nakenbild som eg inte visade nåt och flera med kläder men vackra som sagt. Vi gjorde varisn kalender till dem, lämnade in på tryckeri, som en liten protest till alla porrkalendrar som deras arbetsgivare fick i reklam och satte upp överallt. Blev super.

• Anonym

Kom igen å ge lite tips på hur man kan ge bilderna!

* Kalender
    * I ett album

Fler tips!

• Tingen

Vilken underbar idé!
    Självklart vågar du... det kommer till100% bli mycket uppskattat.

En familj som håller samman är oövervinnerlig
Svar på tråden Ge bort vågade bilder i present