• Anna Paulita

Någon mer än jag som är besviken på årets POP vindset?

Jag köpte en rosa vindjacka och de där överdragsbyxorna som var i jeans stil. efter första tvätten ramlade knapparna på byxorna av. Jag gick tillbaka och fick ettpar nya.

Här om dagen insåg jag att den där man drar upp dragkedjan med hade gått av och att det hade blivit HÅL i tyget, precis nere vid den där dragsko grejen som sitter längst ner på jackan. Lite svårt att förklara men hål var det iaf, jackan hade också tappat väldigt mycket färg.

I går fick jag byta ut den mot en ny, tyvärr var de rosa slut så min dotter fick ta en beige.

Julias förra set hade hon i tre säsonger, och detta känns som att det håller knappt en. Hon fick det när hon fyllde år i februari så det är ju inte jättevälanvänt direkt. :/

Någon annan som tycker att årets vindset från POP suger?

• Svar på tråden Någon mer än jag som är besviken på årets POP vindset?
  • Elisabet

Jag ät inte heller nöjd med byxorna. Det gick hå redan efter en vecka. De hon hade tidigare ser fortfrande ut som nya, men det gör verkligen inte dessa. Undrar om det är sämre kvalite i dem. Jag har inte orkat gå tillbaka med dem, men det borde man väl göra.

• Anna Paulita
    Elisabet skrev 2007-05-03 21:03:15 följande:
    Jag ät inte heller nöjd med byxorna. Det gick hå redan efter en vecka. De hon hade tidigare ser fortfrande ut som nya, men det gör verkligen inte dessa. Undrar om det är sämre kvalite i dem. Jag har inte orkat gå tillbaka med dem, men det borde man väl göra.
    Det tycker jag absolut du bör. Vilka byxor är det du har?
  • olava

Jag är är inte nöjd med min dotters hon har den röda vindjackan.
    Var och reklamera den idag Vi har haft den i 1½ månad. Först ville dom inte byta in den. För hon i butiken sa att hålen hade uppkommit genom att hon fastnat i något. Det var nött hål lite var stans på jackan när jag började kika på den i butiken Men jag stog på mig och fick till slut en ny jacka. Jag kommer aldrig köpa po.p igen för jag tycker kvaliten har blivit sämre. Så nu blir det Didriksons för min del.

Svar på tråden Någon mer än jag som är besviken på årets POP vindset?