• Lillflickan

Brun utan sol fråga

Jag är så blek så en alvedon ser brun ut på mig, så nu har jag inhandlar brun utan sol lotion

Nu till frågan..  hur gör man Förvånad

Alltså, jag fattar att man smörjer, men får man inte händerna fulla då ?
    Och går det bort när man duschar ?
    Vad händer om man rakar benen i duschen, skrapar man bort "brännan" då ??
    Hur ofta behöver man smörja sig ?

//Blekfis-Newbie

♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Svar på tråden Brun utan sol fråga
  • Trixter

Jag kan försöka svara.
    Bäst resultat får du om du peelar kroppen innan du smörjer, och om du är extra torr på t.ex armbågar eller knän så kan du smörja in dig med en hudlotion innan.

Passa på att raka benen innan, för när det sen är dags att raka igen så är det nog även dags att smörja in sig igen.

Tvätta händerna noga efteråt, ta sen bus på lite bomull och stryk på det på ovansidan av händerna.

Det försvinner inte när du duschar, det går bort gradvis och för mig brukar det sitta i ca 4-5 dagar.

Hoppas det var till nån hjälp Skrattande

• Lillflickan

Tack så jättemycket för svaret.
    Ska smörja in mig ikväll efter duschen

♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • vill bli

Hakar på här med en fråga till ang Brun utan sol, har ni samma till ansiktet som till kroppen, eller har ni en särskild brun utan sol till ansiktet?
    Jag har köpt Dove summer glow, men det tar man väl inte i ansiktet väl?
    Hur gör ni?

• Megalomania

jag vet inte om det är rätt men jag använder ytterst ytterst lite av samma jag har på kroppen i ansiktet, bara för att få liiiite färg, annars brukar man ju ha mest färg i ansiktet naturligt.

• Megalomania

bara man använder rikligt med "vanlig" fuktkräm innan brukar det bli bra.

• JaneAusten

Jag har summer glow på benen men en helena rubinstein brun utan sol i ansiktet..

Svar på tråden Brun utan sol fråga