• Anonym

Sidor med lite hårdare porr?

Utan popupfönster och så och som är gratis...?
    Fanns en sida där det spelades upp i annat än medialayer men det var inget extremt så jag testar att starta en ny tråd om nån vetFlört

Filmer alltså...

• Svar på tråden Sidor med lite hårdare porr?
  • Anonym (hjälp!)

Hjälp nu blev jag skrajsen. Så hårda grejer har jag då aldrig kunnat föreställa mig... Jag blir definitivt inte tänd av det där, blir ni det???

• Anonym (pfff)

Nä, haha det var därför jag puffade för att få nåt annat liiite snällare, hahahaha

• Anonym (hjälp!)

Jaha.jag har inte riktigt fattat vad puffa betyder..kan du förklara för mig tror du..??

• Anonym

shit, det var hårda grejor..

• Anonym (pfff)

Puffar gör man för att just den här tråden ska synas bland de nyaste inläggen igen.

• Anonym

om man kikar på sidorna ni rekommenderar, kan andra se att man gjort det från denna dator sen?

• Anonym (igår 22.30)

Jaa det synns men om du vill ha det hemligt så tror jag man kan gå in på inställningar å radera men tror att du raderar alla senaste adresser då! kram

• Anonym

Är det pop up i de sidorna ni rekomenderar?

• Anonym (igår 22.30)

popp upp?? altså fönster som bara dyker upp?? vet inte riktigt!? Tror inte det inte i naket.org !?? är inte det bra??  Dumm som jag är!

• Anonym

min sambo skriker www.tiava.com från köket! jag instämmer, det är helt klart den bästa sidan, där finns ALLT!

• Anonym
    Anonym skrev 2007-05-04 09:08:48 följande:
    om man kikar på sidorna ni rekommenderar, kan andra se att man gjort det från denna dator sen?
    ja, det syns. du måste rensa tempfiler, cookies, histories, mru-listor och allt. ladda hem ett "städprogram" (spybot, adaware etc) om du vill få bort allt.
Svar på tråden Sidor med lite hårdare porr?