somna och sova? Jag blir galen!
Nej nu orkar jag inte nå mer!
Min odtter ett år och en månad vaknar varannan timme på natten och har gjort det sedan hon föddes....hon vill då äta eller rättare sagt suga på flaskan hon vägrar ta nappen!
Sen så är det läggningen det tar ca 1-2 tmmar att natta henne....hela kvällen går åt til detta det splear ingen roll om vi buffar i rumpan, ligger brevid, bär eller så.
BVC säger 5 min å jag börjar känna att det kanske inte är en sån dum idè! Inte vill jag att hon sk agråta och sktika sig till sömns men vad ska jag göra? Jag orkar bara inet mer.
Pappan jobbar varje kväll utom en dag i veckan, vilket betyder att jag jobbar dagar och kommer hem lagar mat leker lite å sen sitta å med henne 1-2 timmar....helt slut innan hon äns somnat å till råga på allt dessa nätter! Varannan timme att vakna sedan vara en pigg och glad mamma samt en trevlig arbetskamrat?
Nej det går faktisgt inte längngre! N ån som har nått tips! SJälvklart vet jag att det inte är lätt att ha barn....å jag vet att hon inte bätt om att få komma till värden, men allt detta resulterar i att jag inte kan vara en bra mamma på dag tid!
Nån som har nått pra förslag eller liknande!
Mycket tacksam för svar!