• xxmeyaxx

Är det fel att känna att man hata sin partner för en liten stund?

Alla förhållanden är olika. Somliga är kanonbra, andra är jättejobbiga.
    Under somliga bråkar man ständigt, under andra så stormtrivs man.

Under de flesta så är det lite till och från.
    Ibland är förhållandet bra, ibland dåligt.
    Ibland trivs man, ibland vill man bara ifrån varandra.

Om man har bråkat, sagt saker till varandra och man är bara allmänt less.
    Är det då fel att känna att man hatar sin partner.. även om det bara är för 5 minuter?

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Svar på tråden Är det fel att känna att man hata sin partner för en liten stund?
  • NoAngel

Om jag kännde att jag HATADE min partner så har vi förmodligen varit ihop för länge!
    Visst blir jag förbannad på honom, men i grund och botten så vet jag att jag älskar honom även när jag är arg på honom..

• vadskajaghetadå

ja det kan jag när jag blir sådär vrålarg, men i grud och bottengör jag verklieg inte det.

• xxmeyaxx

Jo, detta är ju fast man vet i grund och botten att man ändå älskar sin partner.

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • vadskajaghetadå

haha jag vet jagb läste inte det

men för fan självklart!!

men nu kommer väl alla fiiiina människor in "nää hur kan man käna så, då ska man inte va ihop, vi bråkar aldrig bla bla bl"

• xxmeyaxx

sannispannisen,
    haha. jo.. snart kommer alla moraltanter!
    Jag kan på en gång också erkänna att jag varit i den här sitsen. Sambon och jag har bråkat och jag har lagt mig i sängen och surat. Och tänkt att "fan, vad tokig jag blir på den där jävla människan. Gaahh, jag hatar honom."

Fast jag älskar ju honom, egentligen. Men bara inte just då

• Verkligen

hm, jag brukar säga till honom att jag hatar honom om vi verkligen nstorgrälar.. tur det inte händer så ofta, för han tar verkligen åt sig.. Självklart så hatar jag honom inte..

• KickStart

Jag känner aldrig att jag hatar min make. Däremot kan jag bli fruktansvärt irriterad och förbannad ibland.
    Det händer väldigt sällan- och när vi bråkar så diskuterar vi inte skäller.

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • klickann

Om jag kände hat mot min man om än bara för ngr minuter så skulle jag faktiskt börja fundera över vår ralation.
    Om han kan såra mig så mkt genom att göra/säga saker så skulle jag då inte vilja leva med denne männsika.... Förstår inte alls hur man kan vilja leva i en relation där man säger elaka saker mot varann?

• klickann

sannispannisen : måste man vara en fiiiin moraltant för att vara vettig nog att ha ett bra och sunt förhållande?

• Nilla1

Det kan väl bero på hur man är som person, i personligheten alltså. Är man väldigt temperamentsfull så är det nog inget konstigt att känna så. Då är kanske även känslorna när man känner älskar varann väldigt starka?
    O har man en annan personlighet så kanske man verkligen har fog för att dra om man skulle hata sin partner ens för en sekund?

Svar på tråden Är det fel att känna att man hata sin partner för en liten stund?