Så lessen,sitter och gråter nu,j**vla kassa!!
Näääääää, sitter och gråter som en dåre nu , alltså jag praktiserar på en livsmedelsaffär , har varit hos dem i en vecka nu till o med idag , jag kunde inte alls kassan , har inte kasa vana och så var de så snälla o lärde mig lite grann så , fick stå i kassan redan tredje dagen på min praktik hos dem , och de hjälpte mig mycket , iförr igår när vi satt o räknade min kassa så fattades det 12,50 kr, men det var inget o bry sig om sa hon som var ansvarig ,så länge den inte är över 50 kr , igår fattades 72,50 kr , och det kändes såå pinsammt att jag går o gör såna fel, och så RENA katastrofen idag när det fattades en heeeeeeeeeeeel 500 lapp
näääää jag ville dööööööö, visste inte va det var för fel..och jag som var så noga idag..chefen sa att det inte var så bra det..och så sa jag att nää det känns som jag inte vill stå i kassan mer och jag ska ta upp det med min handläggare på Arbetsförmedlingen ..och då sa han ..ja, jag ska ta upp det med han oxå..sen frågade jag hur jag ska göra på måndag så sa han kom som vanligt ...men ALDRIG i mitt liv ska jag diiiit igen ..jag kan inte ..jag kan bara inte vara där hos dem igen...känner mig som en NOLLA , en VÄRDELÖS ...IDIOT , DUM i huvet ..SLARVIG ...men jag är inte en sån ...vart tog min fem hundra lapp vägen ...jag är så dum som lämnade min kassa till dem två killarna som jobbar där , jag sa kan ni visa mig hur man gör med kassan (alltså med att väga o räkna pengar o så ) och jag hade inte riktigt koll på dem och på va dem gjorde , chefen misstänkte både två , o han räknade deras kassa , men deras kassa stämmde ..
VA ska jag göra nu ..jag är så depremmerda och självförtroendet är lika med NOLL just nu
Snälla behöver lite stöööööd