• Brownbear

Fråga om MSN. Jag ser personen online men får inga svar när jag skriver, kan jag vara blockerad då?

Har en person som jag vet förut har blockerat mig men nu helt plöstligt är denna person online hela tiden.

Har skrivit några gånger men får inget svar.

Måste väl betyda att personen tagit bort blockeringen, eller hur? Annars borde jag ju inte se denna som online?

• Svar på tråden Fråga om MSN. Jag ser personen online men får inga svar när jag skriver, kan jag vara blockerad då?
  • catorinen

Ja, är du blockerad ska du inte se personen som online.

• Dii

jag tror att det är så

Om du är blockerad borde du inte kunna se eller skriva till personen i fråga

• Mickis74

Ja, då är du nog inte blockerad längre.

• Brownbear

Är jag blockerad fast jag ser denne online???

• Rheannon

Om du kan se personen online så är du inte blockerad.

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
  • Scraptroll

på msn kan man när man blockerar en person välja om denna fortfarande ska se dig som online lr inte...så Ja du kan vara blockerad

• Rheannon
    Leena skrev 2007-05-05 16:20:26 följande:
    på msn kan man när man blockerar en person välja om denna fortfarande ska se dig som online lr inte...så Ja du kan vara blockerad
    Kan man? Det har jag helt missat.
    Hur gör man då?
  • piixelslyna

Kan du se att personen är online så är du INTE blockerad. Att du inte får några svar beror väl på att personen inte svarar helt enkelt.

Skulle du vara blockerad så skulle du se personen som offline.

jag är skitsnygg!
  • catorinen

Leena: Det är väl när man tar bort en kontakt från listan som man kan välja om man vill att den andra personen ska se en eller inte? Inte när man blockerar någon?

• vackrastarflow

nej du är inte blockad, personen svarar dig helt enkelt inte.

• Felicia6
    Leena skrev 2007-05-05 16:20:26 följande:
    Det hade jag ingen aning om alls.

Tar man bara bort en person så kan den personen se om man är online, men är man BLOCKAD så ser man aldrig personen online
  • Rheannon

Jag har försökt hitta info på nätet och ingenstans hittar jag att man ska kunna se en kontakt online som blockerat en.

• Brownbear

Jagtror inte heller att det är så. Men som någon säger så om man bara tar bort en kontakt så kan den se om den är online, det vet jag och har varit med om.

Men däremot tvivlar jag väl på om jag kan se någon som online om jag är blockad...

Men jag blir glad, en person som var sur på mig kanske har förlåtit mig nu eftersom jag ser denne online

• Scraptroll

Ja det kan ju vara så att jag kommer ihåg fel...det kan ju hända även den bäste;)

• chaj

Om man är blockerad ser man inte den som blockerat dig som online. Personen du nu ser orkar nog bara inte prata med dig just nu.

• Angel 1982

Nej du är inte blockerad om du ser personen online.Du ska heller inte kunna kontakta personen då.

Personen vill väl bara av någon anledning inte svara.

• MoReNiiTa

Personen har tagit bort dig men glömt blockera. Därför ser du personen online, men personen ser inte dig.

Svar på tråden Fråga om MSN. Jag ser personen online men får inga svar när jag skriver, kan jag vara blockerad då?