• Eisa

Går du till jobbet om du inte sovit en blund?

Jag gör inte det.
    Men funderar på att ändra mig. Alla andra verkar jobba trots ingen sömn så det borde väl jag också kunna göra...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 15:19:10:
    Jag har gått till jobbet en gång med väldigt dålig sömn och fick värsta blodtrycksfallet och fick gå hem...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 15:21:37:
    Jag jobbar som sjuksköterska och är jätterädd att räkna fel på läkemedel osv om jag inte sovit
    Kanske jag som är för nojjig ja vet inte, förlåt chefen Det skall aldrig upprepas.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Går du till jobbet om du inte sovit en blund?
  • 4barnsMom

Ja, det är väl vissa dagar livet som småbarnsförälder? Flört

Stolt Mamma till Samuel -97 Elin -00 Elias -06 & NovemberBebis i magen!!
  • Bianca1

Att inte ha sovit en blund är väl ingen sjukdom? Sånt kan man inte vara hemma för!

• Birgitta2

Har lidit av sömnproblem i hela mitt liv, och skulle jag inte gått till jobbet när jag inte fått sömn på hela natten, kan jag lika gärna gå i pension.

Så ja, jag går till jobbet med eller utan nattsömn.

• Ellah

Ja, givetvis! Men sedan finns det andra anledningar som får mig att välja att ej gå till jobbet, just sömnbrist har jag inget problem med.

• Eisa

jag trodde seriöst inte att människokroppen orkade det... okej men orkar ni så orkar jag

• Madida

Ja det göra jag. Det handlar inte om sååå långt tid. Bara att bita ihop å sen lägga sig väldigt tidigt på kvällen sen.

Svar på tråden Går du till jobbet om du inte sovit en blund?