Tips på rolig doppresent?!
Min brorsdotter ska döpas om en månad och jag letar present. Och jag vill inte ge silverskedar, eller silveralbum eller armband, eller ngt annat tråkigt.
Något med roliga tips?
Trevlig kväll!
Min brorsdotter ska döpas om en månad och jag letar present. Och jag vill inte ge silverskedar, eller silveralbum eller armband, eller ngt annat tråkigt.
Något med roliga tips?
Trevlig kväll!
min dotter fick en spargris gjord i papper från ett företag som exporterar varor från mexiko.. hon tycker den är jätte fin att titta på...
Min dotter fick en stol i barnmodell av mina kompisar. Den var målad med Nalle Puh-motiv och så stod hennes namn på ryggstödet. Vet inte om de hade beställt den någonstans eller om de hade köpt en omålad ikeastol och målat själva. Men det borde ju gå att söka reda på på Internet.
Min dotter fick ett alldeles eget äppelträd som vi planterat i vår trädgård. Ska bli roligt när hon kan plocka sina egna äppel och äta!
Smyckeskrin! Småtjejer får en hel del smycken i doppresent...
Har dom trädgård är det lite roligt att få ett äppleträd eller nått kul man kan plantera :)
Det finns barnbiblar i "pekboksformat" alltså med knappt inga ord alls. Det stället jag vet att de finns på är på Libris. Länk här:
www.libris.se/produkter/19593
Ett lite roligt "alternativ" om man tänkt ge en barnbibel eller något liknande.
Min son fick en sångbok, med tillhärande cd-skiva, vilket var väldigt uppskattat! Den heter; "Den silvriga barnkammarboken". Finns i flera olika "färger" med blandningar av sagor/sånger.
Det finns en bok om barns rättigheter, att vi alla är olika men lika bra osv som är skriven av hon som gjort Bajsboken, Kärleksboken m.fl. Superbra rolig bok med jätteviktiga värderingar att få med sig i livet tycker jag. Den heter Lika som bär.
Ja skulle tipsa om en blöjtårta...ska nog köpa en sån i doptema när kompsens lille pojk ska döpas
http://hem.bredband.net/bjorkleh/
Min dotter som döptes i slutet av april fick så fin fleecefilt och hakklapp med sitt namn inbroderat.De hade beställt dem från internet men jag vet ingen adress.
Vi ska döpa våra tvillinga om tre veckor och vi har önskat oss ett varsitt fruktträd till dom i doppresent.
Jag läste om de i nån tråd här och tyckte de lät så roligt..
Det finns en bok s om heter min skattkammare.. Den finns i olika delar, tror det är 5 st.. Som är anpassad efter barnets ålder..
Man kan ju även ge böckerna t.ex. i julklapp, födelsedag så hon får alla böcker.. Kika in på www.bokus.se där borde den ju finnas..