• Lloiden

Fetto daller lår!!!

Skitlöjligt problem kanske...men vad gör man åt saken???

Jag är 36 bast, väger 62 kilo till 171 cm. Springer 5 dagar i veckan och tänker på vad jag äter, dvs jag äter relativt nyttigt.
    Jag vet att jag har celluliter, men jag trodde mest de häckade bak på låren, typ syns om jag böjer mig framåt.

Men idag fick jag en chock...jag skulle skura upp nåt från golvet, låg på alla fyra, iförd shorts och då såg jag...insidan på mina lår är helt jäkla gropiga, degiga, de liksom hängde, såg ut som dallrande brylepudding! Värsta fettsamlingen, har aldrig sett nåt värre!

Vad GÖR man åt detta??? Jag menar, jag kan ju inte ut och springa 10 dagar iveckan, äta mindre osv...kan ju inte svälta ihjäl mig som typ bengeten Posh!

Har ni så här också, snälla säg att jag ej är ensam att se ut så här!

Fan också, önskar att jag levde för 100 år sedan, då var det fan ingen som brydde sig om sånt här. Det fanns inga skönhetsingepp eller folk som modifierade sig och hetsade på hur kvinnor ska se ut.
    Egentligen så är det ju så här vi kvinnor ska se ut, men numera så får man ju ej det...

• Svar på tråden Fetto daller lår!!!
  • allimacallimac

jag har me d så på insidan av låren...
    fick d när ja va gravid...
    när ja hade magen så såg ja juh det inte...
    men nu när lillkillen e ute så....
    vilken chock....

Älskar mina pågar
  • allimacallimac

och där har kommit en hel del bristningar...
    så ja känner mig inte minsta lilla snygg på insidan av låren.-.

Älskar mina pågar
  • Anonym

jotack..här e en till med dallriga lår..hehe..o jag väger typ 5okg till 173...men dte mesta e överskotshud(från min grav. då jagg svällde som en ballong o jag tränar,simmar 4ggr i veckan o TROR att låren ska bli fastare men då får ja g vänta länge för hud försvinner juh inte. Insidan av låren e ju skitjobbiga å få fasta..

• Ilonasmamma

jag har fått för mig att man inte kan göra så mycket åt celluliter...finns väl vissa krämer och metoder som påstår sig fungera...laser o sånt ska nog fungera med d e dyrt..

mina lår är heller inte så fina, o har bristningar i knäveckan sen graviditeten så jag har inte korta kjola elelr shorts p mig, då e d ingen som ser.

• Leons Mami

Såg nyss ett program om celluliter. Det går ju tyvärr inte att göra så mycket åt, det har tydligen med cellernas sammansättning i huden att göra. Vissa har mer och andra mindre och det är genetiskt.

• MansonDust

Lovar dej att det fanns sjuka ideal för 100 år sen. Korsetter som skulle snöras åt håååårt t.ex.

• 19anna76

men finns det verkligen dom som är riktigt smala som också har celluliter..? måste man inte ha fett att få dom i, eller? alltså, blir man av med fettet och får muskler istället, blir man väl av med celluliterna.. har aldrig sett någon med vältränade ben som har celluliter iaf.

• Anonym

Alltså om hon väger som hon gör och springer som hon gör och ändå har celluliter- då är det nog så att hon får välja att bli en benget om hon vill slippa dem.

Själv fick jag celluliter som 16åring, samt dallriga ben. Träna då löpning och sprang kanske 5-6ggr/vecka. (Tränat några år)

Tråkigt med daller och celluliter, men vi är som vi är.

• Anonym

Jag är riktigt smal och jag har lite celluliter! Så ja, smala kan också få.

• Leons Mami

Jag är också väldigt smal och jag celluliter så det har inget med fett att göra. Och jag är inte dallrig heller.

• yin yang

Det går inte att göra något åt celluliter, bara acceptera dom.

• Anonym

Celluliter har alla!

Jag med, min bebis också (fast på honom är det förstås bara gulligt )

Det spelar ingen roll om du är tjock eller smal, vältränad eller otränad. De bara finns där.

Jag har massor, jag är 176 cm lång och väger 65 kg. Har tom på vaderna när jag klämmer ihop dem.

Man får bara leva med det. Bästa är väl ifall alla bara skiter i de släta flick-idealen och är stolta över sina "cellisar" och visar upp dem istället för att skämmas för dem.

Och skit i krämerna, de är bara dyra och funkar inte.

På med tajta små shorts och dags att visa världen hur vackra vi är!

Kram!

• Anonym (daller)

Men om man har bra självkänsla och ett gott självförtroende så skulle man inte behöva hetsa upp sig för feta dallriga lår
    Vissa saker måste man helt enkelt acceptera.

Och vad gör dina feta lår nån annan? Det är ju bara du själv som mår dåligt, vänd det till nåt positivt istället. Du har säkert man, barn, ett sexliv och bra i övrigt.. så vem bryr sig om att det är lite daller till den där lilla vikten!!!!

Svar på tråden Fetto daller lår!!!