• Sicali

Vart framkallar ni era digitalbilder, någorlunda billigt och med snabb frakt.

Jag blir galen, sidan där jag brukar beställa foton ifrån bara strular, mer än vanligt den här gången och nu är jag så trött på dem att jag trots den snabba leveransen letar efter nån annan bra sida att beställa ifrån.
    Så kom med alla bra förslag ni har, vart nånstans frammkallar ni era digitalbilder, på nätet alltså?

• Svar på tråden Vart framkallar ni era digitalbilder, någorlunda billigt och med snabb frakt.
  • minnapinna

Jag brukar göra det hos Onoff.

Nora 15/7 -06
  • Sicali
    minnapinna skrev 2007-05-06 19:59:12 följande:
    Jag brukar göra det hos Onoff.
    Är det snabb leverans? Jag antar att bilderna blir bra eftersom du fortsätter beställa därifrån
  • minnapinna

TS,
    det tar väl ca 3 dagar... Jag är nöjd! :)

Nora 15/7 -06
  • Nattalina

Framkalla.com är helt suveräna. De har bra priser, man kan välja matta bilder och vit ram (som är ett måste för mig) och bilderna kommer dagen därpå!

Vi blev helt chockade första gången vi beställde, runt fyra på eftermiddan, och så kom de nästa förmiddag!

• Lotten

vi använder colormailer. E iaf jätte nöjda med dom. snabb leverans osv

• Sicali
    MammaTillElias skrev 2007-05-06 20:04:20 följande:
    jag bestället från fotolabo.
    Hur är leveransen där? Hittade det stället och beställde innan jag hann se Nattalinas inlägg men det kanske inte är så jättestor skillnad på leveransen iallafall?
  • Sicali
    ThisIsMe skrev 2007-05-06 20:41:51 följande:
    Åt höger....
    ??
Svar på tråden Vart framkallar ni era digitalbilder, någorlunda billigt och med snabb frakt.