• solen

Stjärnor och månar som lyser! i taket.

Tjena alla glada!
    Precis som flera andra har jag börjat att tänka på att göra om ett av våra rum till babyrum. För något år sedan var det jätte poppis med självlysande stjärnor och månar som man kunde klistra fast ex i taket! Jag har letat mig fördärvad efter sådana, är det möjligtvis någon som vet var man kan få tag på sådana?
    Jag har fått det i huvet och får inte ut det!!! Ha,ha,ha...

• Svar på tråden Stjärnor och månar som lyser! i taket.
  • Upptagen

Jag tror man kan köpa såna på leksaksbutiker lite här och var...

• solen

Ok! Ska genat ge mig ut och leta! Det är nog det ända stället jag inte vart på! Tack för tipset!

• Isolde

Annars kanske det finns på Panduro -- om inte annat material som man kan klippa stjärnor och månar ur själv.

Har du prövat där?

• Aaliyah

De finns i leksaksaffärer. har sett på BR mm.

• Coz

Finns på leksaksaffärer! Såg även att det fanns på Babyland i Uppsala, trots att det inte är en "leksaksaffär".

• KissTheDawn

Har själv såna i hela taket, fast inte till ungen..
    Köpte på BR..

• SAB

Hej, min syster köpte stjärnor och månar på toys r us för någon månad sen.

• blmamma

hihihih...
    jag har satt såna i vårat sovrum, har hela taket fullt, skoj
    jag hittade dem i leksaksaffären

• Hushi

I Stockholm har jag sett att man kan köpa sånna i affären " Kallikå" på Österlånggatan i gamla stan. de är verkligen jätte fina.

• Tin o Trolls mamma

BR är en leksaksbutik (kedja) som egentligen heter Faetter BR. Det är ett danskt företag och faetter betyder väl farbror ungefär vad jag vet..

Ekorren.

• Fommpen

Vi har hela taket fullt med sådanna stjärnor. Har köpt dem på BR-leksaker, man får ca 100-150st för 100 kr.
    Men använd vit häftmassa när du sätter upp dem, för den gröna syns igenom, + att den ger fläckar i taket när man tar ner stjärnorna.

Svar på tråden Stjärnor och månar som lyser! i taket.