10-årig bröllopsdag, tips på present??
Min make och jag firar 10-årig bröllopsdag snart och jag vet inte vad jag ska hitta på. Någon som har lite idéer att dela med sig av?
Min make och jag firar 10-årig bröllopsdag snart och jag vet inte vad jag ska hitta på. Någon som har lite idéer att dela med sig av?
Kanske någon upplevelse, helg på spa, billig weekendresa med tex ryanair..
Bra förslag Mumin! Eller kanske ett fint foto som du förstorar på Er två och ramar in! Foto i svartvitt eller i brunnyanserat.. Vad hade du själv tänkt då?
En hel dag för er med två, bio , middag , hotell? (ni kanske har barn, då är ju en hel dag LYX )
Hmm ja själv har jag inte tänkt så mycket. Helst ska det vara något som känns lite "lyxigt" som man inte unnar sig i vanliga fall kanske. Men saken är den att jag pluggar och som student får jag inte stämpla i sommar om jag inte hittar något sommarjobb så det kan bli 2 rätt fattiga månader i sommar, just som vi firar bröllopsdag i juni med:( Men det finns lite sparade slantar att nalla av i och för sig.
Vi har 4 barn så vi är verkligen inte vana vid att tillbringa tid enbart vi själva om man säger så.
Intressanta tips ni kommit med.
Namnsmycken i silver???/Ulla
Håller med Ulla om namnsmycken i silver.
Kolla in www.jessicajansson.se