bra pedalhink
Hej!
Vi ska köpa en ny pedalhink till badrummet då vår inte riktigt fungerar. Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av någon som är snygg och tätslutande med bra pedal?
Hej!
Vi ska köpa en ny pedalhink till badrummet då vår inte riktigt fungerar. Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av någon som är snygg och tätslutande med bra pedal?
Undrar också!
Funderar på att köpa en i rostfritt stål från IKEA. Tycker att den ä snygg fast jag har inte kollat hur tätslutande den är ännu.
/Maria
Vi köpte en idag på EKO Den är i vit plast (Märket Hammarplast) och har som en hink med handtag under locket. Ganska stor fast ändå ett jättebra pris, tror det var 136 kronor
Har köpt den rostfria på IKEA men jag inte att den är så bra. Locket blir väldigt slött efter ett tag. Har haft den i 6 månader och nu öppnar sig bara locket 1/3 när man trycker på pedalen. Skall själv köpa en annan snart och då får det bli en lite dyrare så att man får bättre kvalitet.
Ja och jag var snål så jag köpte vår på Ö&B. Den kostade 79 kr, och sluter hysat tätt..Vi har sån tur så vi har fortfarande sopnedkast i vår trapp så vi slipper springa ner och kasta blöjorna i nån kontainer..
Lagerhaus har en ganska liten pedalhink i rostfritt stål.
Runt hundralappen har jag för mig den kostar.
Tips från en småbarnsförälder:
*Köp hellre en STOR hink än en mindre, blöjorna och det som kommer i dem blir brar större med tiden.
*Pedalhinkar är lattjolajbans att leka med för nyfikna bebisar. Och ni anar inte hur kluriga de små liven är, rätt som det är har de fattat hur man öppnar hinken o river ut alla bajsiga blöjor på 3 röda sekunder!
*Hellre en stor hink med såntdär "kupat lock" med "sväng-öppning". Nån som fattar vad jag menar? Alltså utan pedal. Typ en såndär sophink som ibland finns på bioografer o liknande.