Jag - Den andra kvinnan...
Nu vet jag att jag blir hängd..men jag vill gärna starta en diskussion ang.allt prat om otrohet.
Att vara gift lr sambo och vara otrogen är en dödssynd i mångas ögon, vilket jag näst intill kan hålla med om. Givetvis skall man älska den man lever med och däri ingår ju självklart respekt och åxå trohet. Det sistnämnda är ett oerhört stort problem i världen idag. Man kan undra varför, många tycks tro att gräset är grönare på andra sidan...oftast är det inte det utan vissnar på den sidan me om det inte får tillräckligt med näring och vatten. En självklarhet! Precis allt som lever behöver näring av någon form för att överleva, så även kärleken.
Jag är "den andra kvinnan", har ett förhållande med en underbar man som har sambo, barn och hus men som saknar kärlek, sex och att bli sedd. Hon går in i sin mammaroll och glömmer honom, han säger att han har försökt länge ( de har vart ett par i ca 15 år)men efter sista barnet så var det kört...hon ser inte honom längre...
Så dök jag upp...vi fann varann, hade sex, ångrade oss, hade sex igen, ångrade oss inte....sen var äventyret ett faktum. Så underbart, så sensuellt, så förbjudet & såå farligt skönt. Dessa stulna stunder lever vi för och kan inte släppa taget. Det har blivit en drog - en stark drog med abstinens om vi ens försöker avsluta detta. Något alternativ finns inte! Det vi har, det är det som så många önskar...
Men att vara den andra kvinnan har åxå sina nackdelar givetvis...en jävla massa sådana! Skulle det uppdagas att vi strular så är det jag som får skiten...inte han...trots att jag är singel, gör vad jag vill osv. Det är han som kommer undan lindrigast...jag blir ju den kvinna som alla hatar och stämpeln av att "jag tagit" honom från henne...Hmm..ja, förmodligen förstår alla att jag suttit med kniven mot hans strupe alla de stunder av fullständig lust till varandra...Men jag tar gärna det, han är en del av mig och jag vet att han aldrig kommer att lämna henne, men just nu så är det inget hellre jag vill än att ha det exakt såhär underbart, sexigt, förbjudet och totalt laglöst som bara vi kan ha det, och har det. Han är en förbjuden frukt som smakar så helvets gott - och jag vet att det är en ömsesidig feeling.
Sms är åxå något många undrar över...klart vi har en trafik i våra mobiler, vi snackar massa goa sms av alla de slag.
Jag skulle vilja få fler av " de andra kvinnorna" på mitt inlägg..för det finns hur många av "oss" som helst där ute. Men de flesta vågar inte stå för att de älskar en annans man... Jag står gärna för det, för han är den mest ultimata mannen i världen (för mig) han smakar sååå gott och gör allt så rätt .