jag hänger på här om det är ok! gjorde en abort för tre veckor sedan. den första veckan blödde jag knappt, mest bruna flytningar, använde bindor blandat med trosskydd. andra veckan använde jag mig endast av trosskydd då det bara var flytningar, om än något rikligare än vanliga flytningar. nu, tredje veckan, har jag fått ha binda dag och natt. blödningarna är rikliga med färskt blod blandat med klumpar. jag började med mina p-piller samma dag som jag gjorde aborten och åt därför mitt sista piller igår, i vanliga fall skulle jag då få min "mens" på söndag, men nu har jag gått med dessa rikliga blödningar (lika rikliga som mens) i en vecka (alltså innan jag tog mitt sista p-piller). blodet luktar inte illa (i varje fall inte värre än vanlig mens
), jag har inte feber, men mens-ont i magen. är det någon som haft det liknande? borde jag söka hjälp eftersom blödningen ökat ist för att minska? kan det vara mensen som kom för tidigt på nåt konstigt sätt? och det viktigaste av allt: OM det är en infektion, HUR STOR ÄR RISKEN/ HUR LÅNG TID TAR DET, INNAN LIVMODERN SKADAS? är jätteorolig att jag inte ska kunna få fler barn...
förlåt ts om jag "snor" tråden, men tänkte att det e ju samma problem...