• Allies

Vilken sex and the city säsong är bäst?

För alla sex and the city älskare, vilken säsong tycker din bäst om? Motivera gärna varför.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken sex and the city säsong är bäst?
  • keepthefaith

Det kan jag säga med handen på hjärtat att det går inte att välja. Det är min religon och man måste ju ha helheten

• E81

Hela serien är ju underbar! Men måste ändå säga att jag tycker säsong fyra är bäst. Den har allt och uppbrottet mellan Carrie och Aiden får mig fortfarande att gråta floder.

2:a plats - säsong 2, 3 & 6
    3:e plats - säsong 1
    4:e plats - säsong 5

Det var min ranking!

Världens finaste Anton kom den 19/6-06
  • Allies

keepthefaith - Förstår dig

E81 - Jag älskar alla säsongerna men om jag måste välja skulle jag nog också säga fyran, tycker det händer så mycket i den

Ja, SYND att det bara blev 6 säsonger, skulle ha blivit många fler

• keepthefaith

det var väl en film på g men Kim Catrell ville ha för mycket i lön,så det sket sig ,det var riktigt synd...

Har ni nåt tips på nåt liknande man kan spana på kanske

• Allies

Har tyvärr inte hittat något som lever upp till sex and the city. Det var ju en serie som gick ett tag på 3:an, som var gjort av de som gjort sex and the city & vänner. Related hette den.

Ja, det var riktigt synd att det inte blev någon film, får väl se alla säsonger av sex and the city igen för typ 100: e gången

• keepthefaith

Ja men man kan ju det utan till snart ju vore kul med nåt nytt.

Jag kollade på Related men det försvann ju bara...

L word är bra men inte riktigt likadant men helt klart se värt om man gillade sex n´the city

• erika86

Jag måste säga att jag gillar tvåan bäst. Men hörni? Vill vi verkligen ha en film? Om de ändå ska samlas och göra en inspelning så kan de ju göra en säsong till. :). Jag tycker inte alls att seriens format funkar som film...

• keepthefaith

Jodå jag tycker nog att en film vore helt ok,typ "vad hände sen"

Men som sagt det lär ju inte bli av ...

• sabina75

Jag tycker om alla avsnitt där Carrie springer i sina Manolos. Jag blir så glad varje gång jag ser det. Jag vet, jag är knäpp :)

• Allies

Jag håller med om att jag helldre hade haft en säsong till än en film men en film är bra nog om bara inte Kim C var så girig

sabina75 - Håller med dig, varför vet jag inte

• Nickname

Sista säsongen.
    Underbara säsong, allt hemskt som händer med cancer och barnlöshet, och sedan hur bitarna faller på plats.
    Det märks så tydligt i sista säsongen att en familj inte behöver bestå av mamma, pappa, barn. Utan lika gärna kan vara fyra tjejer på väg mot 40.

• Nickname

Och en som har passerat 40, fast det talar vi inte högt om såklart.

Svar på tråden Vilken sex and the city säsong är bäst?