Tjäna som kreditchef?
Någon som har en uppfattning om vad som är rimligt att begära i lön som kreditchef på ett medelstort företag?
Snälla hjälp. Ångest för löneförhandling!!!
Någon som har en uppfattning om vad som är rimligt att begära i lön som kreditchef på ett medelstort företag?
Snälla hjälp. Ångest för löneförhandling!!!
Ingen?
Vad är det för sorts företag, hur stort är ditt ansvar och vad har du för erfarenheter?
Tillverkningssetorn, ganska välkänt med välkända varumärken. Tänk gevalia, Slotts Senap osv (påhittade exempel)
Personalansvar
Kreditansvig tidigare i många år.
30.000 kanske...
Beror ju dessutom på i vilken stad arbetet ligger. Det bästa är väl ändå att kontakta SIF för att se vad medianen ligger på.
Mellan 25-30 000 ligger det på hos oss, men då är det mycket inviduellt vad man har med sig i bagaget.
Måste bara säga att det är coolt med en kreditchef som kallar sig Lillatokfia. Berätta inte det när du löneförhandlar!
vad har du nu?
Ja tycker du ska begära mer än 30000:-
kanske 37000 eller lägg på 7000 mot vad du har nu.
Man ska ju alltid lägga sig lite högre än vad man egentligen tycker för dom kommer ju "pruta" på vad du sagt.
Håller med Sthlm80 - begär mer än vad du vill ha, så du har lite förhandlingsmån. Det värsta som kan hända är ju att du får ett nej, eller hur? Jag lyckades höja min lön rejält på så sätt, mer än jag förväntat mig.
mer än trettio absolut...de som jobbar på kreditbordet brukar oftast ha runt 25-30
Beror på övertiden... Ligger denna i lönen eller tillkommer?
Nå, har du tänkt ut vad du ska begära?