• Anonym (nyfiken)

Tips på förspel? Vad gör er kåta?

hej hej!
    har ni några tips på förspel?
    Min man vill gärna gå 'rakt på' men det tar en stund för mig att bli blöt, har ni några tips på förspel eller något annat som gör er kåta?

tack på förhand!

• Svar på tråden Tips på förspel? Vad gör er kåta?
  • Anonym

Film, smek, heta kyssar och erotisk massage

• Anonym (Me like)

Porrfilm kanske....det funkar för mig (jag är tjej)

Oralsex, sexleksaker...?

• Anonym (bröstis)

att min sambo nyper mig i bröstbårtan:)

• Anonym

Låt honom börja med att slicka dig. Då blir du garanterat blöt.

• Anonym

Be honom ge dig massage, det är nice när ryggmassagen går över till att smörja benen, smeka lite.. och sen är det igång
    (Bara du inte ligger och tänker på vad du ska göra dagen efter, fantisera om vad du skulle vilja göra på honom och vice versa )

• sötäpplet

Jag gillar när stämmingen byggs upp gradvis under kvällen.

Man kanske matar varandra med efterrätten... dansar nära varandra senare på kvällen. Skrattar åt ett gemensamt skämt och lutar sig mot varandra, lite närmare än man måste. En kyss ibland, en smekning över axeln, midjan, baken, håret. En blick som säger allt.

Och sen saker om att klä av varandra långsamt med kyssar och smek. Massage, litteratur, och givetvis rätt musik, belysning och gärna någon doft. Kanske milda doftljus? Att utforska varandra. Retas, leka, smeka. Gillar inte din man något av det? Kan han inte se det som en utmaning? Ett spel mellan er två? T.ex. "vem får den andre mest k*t?" Utmana honom!

Svar på tråden Tips på förspel? Vad gör er kåta?