• TomKat

Gravid bikini - hjälp!

Jag och min man ska åka över till Finland på fredag och han vill jättegärna att vi ska gå och bada för att fördriva tiden på båten (blir ju inte så mycket festande nu när man är gravid :))

Nu till problemet, jag har inga badkläder som passar! Mina lår har svällt till enormitet och tuttarna är större än vad de brukar (från 75 C till 80D)Har kollat runt lite men det är svårt att hitta något snyggt som döljer låren (tänker mig någonslags shortsliknande)och varken bh eller bikiniöverdel har jag hittat i min storlek. någon som har tips? Vore evigt tacksam!

• Svar på tråden Gravid bikini - hjälp!
  • TomKat

Ingen som har några tips? Vad har ni andra för badkläder?

• Änglaplinga

jag hittade på Lindex, kolla där..

• troll69

Var på twilfit i förra veckan och köpte en turkos bikini . Den fanns i flera färger och massa olika modeller både på Bh och trosa bara att kombinera. Tog bh i 80 D och trosa i L finns att se i mitt fotoalbum. Funkar bra då trosan är låg. Minns inte men tror det fanns något mer täckande bland trosorna då det var flera modeller. Jag drar mej ju för "mammakläder" försöker hitta sånt som jag kan ha efteråt.

• Matanza

Mitt tips är oxå Lindex men de har bara en sorts men tycker du den e snygg så finns det bra storlekar. Själv fick jag ha näst minsta i shortsen (typ boxer modell) och i BH´n fick jag ha näst största. Man ser ju allt lite konstig ut när man e så ojämnt stor hihi och värre kommer det bli...

Det finns ju rätt snygga på både Stadium och Intersport men jag vet inte hur det är med storlekar...

Lycka till!

• Västkusttjejen

Det finns ju väldigt snygga bikinidelar med inkluderad kjol i trosan :) har sett dom både på H&M och i någon annan vanlig affär, typ Lindex eller Kapphal eller liknande :) Själv köpte jag en enkel svart i stl 42 på H&M med trosa i låg modell så magen och låren får plats ;) Är i v30. Bh, är liite liten, men de får trängas hihi

Svar på tråden Gravid bikini - hjälp!