när slutar de lukta illa från avslaget?
när slutar de lukta illa från avslaget? om man använder lactal hjälper de
när slutar de lukta illa från avslaget? om man använder lactal hjälper de
Tror att avslaget luktar likadnat hela tiden till dess att det slutar komma. Tror inte att det hjälper.
Stank äckligt ända tills det försvann, inget medel hjälper för det är ju blod och sårvätska. tyvärr. Jag tyckte det var riktigt läskigt att det luktade så illa, trodde flera gånger att jag måste haft en infektion, men tydligen skulle det lukta så.
Avslaget ska inte lukta illa!
Om det luktar illa kan du fått en infektion, även om det är ovanligt, så kan det vara bra att kolla upp. Däremot har jag märkt att det kan lukta lite om man inte duschar just varje dag.
Bzanna: var har du fått lära dig det??? På BB påpekade både sköterskor och BM att det luktar illa och det är inget farligt. Om man har infektion så stinker det så mycket att andra ska kunna lukta det. Den infon har jag fått direkt från BB.
Avslaget SKA lukta lite konstig/speciellt. Men börjar det stinka så kan det vara en infektion.
Det finns inget att göra åt det då det kommer innefrån kroppen
Bzanna: Lyllo dig att ditt inte luktar! Tyckte verkligen att avslaget var vidrigt. Hade det hela 6 v också. Blä. visserligen så har jag extremt bra luktsinne, min sambo brukar säga att jag kan bli en knarkhund!
Klart det luktar. Allting luktar väl. Det är väl som mens fast lite mer liksom. Sen känner man nog på sig om det liksom luktar "sjukt".
Hahah
Precis det, alltså att bli knarkhund, säger min sambo om mig också! Eller, han har sagt att jag skulle kunna jobba extra som knarkhund i tullfiltret...
Men, apropå lukten/stanken, så tror jag att det är precis som med vanlig mens, dvs att det inte luktar så länge blodet inte kommer i kontakt med luft, eftersom det inte är förrän då som bakterier börjar frodas och växa...
Men, det kanske är (precis som med det mesta) olika från person till person?
Bezanna: Ha Ha tror du vi skulle fått jobb hos tullen?!
kom ihåg att efter min första grav luktade avslaget dökött, höll på att spy varje gång jag gick på toa. Andra kom jag inte ihåg eller var jag "van" vid doften
ja det är klart att det lukar illa... man kan ju inte påstå att det luktar gott precis... blir ju inte sugen på kanelbullar direkt!