• Pumpalicious

Besviken på Mama Mia :(

Hade precis bestämt mig för att gå hos Mama Mia söder efter att ha velat fram och tillbaka mellan Barnmorskorna Gamlastan, Mama Mia och BVC Gustavsberg.

Har haft stor oro och ringde Mama Mia i morse, dom lovade att min barnmorska skulle ringa upp mig under dagen. Ingen har ännu ringt :(
    Ska det vara så?

• Svar på tråden Besviken på Mama Mia :(
  • mama08

jag gick på mamamia söder, bästa MVC jag varit med om!

happy mama!
  • Pumpalicious

men ringde dom inte tillbaka samma dag åt dig?

• Pumpalicious

glömde skriva att jag redan fått tid för inskrivning. Ringde dit idag då jag haft vissa "förändringar" i kroppen och var gråtfärdig när jag ringde, ville verkligen prata med ngn.
    Receptionisten lovade att min barnmorska skulle ringa tillbaka :(

• mama08

om du har fått en barmorska, varför ringer du inte till hennes telefonsvarare då?
    eller skickar ett mail till din BM?

happy mama!
  • gbgumman

Om du ska börja i gurra så finns en underbar tjej där som heter Liss. Om du är orolig får du npg komma dit även om du går någon annanstans. De är så snälla där.

• Lindah77

Jag är grymt nöjd med mama mia. Min bm där har sagt att om man måste få tag i henne samma dag så är det bättre att ringa akuten. Annars lämna meddelande eller maila henne. På min mail svarar hon alltid inom 24 h, men man kan ju förstå om de inte har tid att ringa snabbt inom samma daag eftersom de träffar massor av personer varje dag. Dessutom kan det ju vara någon i reception som glömt säga till din bm....

• Meli o Neo

Skit i Mama Mia, dom är ju dessutom dyra att göra privat UL hos.
    Gå hos BB Stockholm istället. GULD! www.bbstockholm.se

• Pumpalicious
    mama08 skrev 2007-05-08 18:18:46 följande:
    om du har fått en barmorska, varför ringer du inte till hennes telefonsvarare då?eller skickar ett mail till din BM?
    Jag har ännu inte inskriven och har därför inte fått ngt direkt nummer :(
  • Pumpalicious

Meli 8 Stef skrev 2007-05-08 18:22:08 följande:

Skit i Mama Mia, dom är ju dessutom dyra att göra privat UL hos.Gå hos BB Stockholm istället. GULD! www.bbstockholm.se
    När jag ringde barnmorskorna i Gamla stan var det en gammal vresig dam som svarade, och när alla andra erbjudit inskrivning i mitten av maj sa dom i mitten av juni. Blev lite avskräckt, fast jag var mycket mer attraherad av dem från början.
    Ush, allt känns jobbigt just nu :(
  • Meli o Neo
    Pumpalot skrev 2007-05-08 18:32:50 följande:
    Meli 8 Stef skrev 2007-05-08 18:22:08 följande: När jag ringde barnmorskorna i Gamla stan var det en gammal vresig dam som svarade, och när alla andra erbjudit inskrivning i mitten av maj sa dom i mitten av juni. Blev lite avskräckt, fast jag var mycket mer attraherad av dem från början.Ush, allt känns jobbigt just nu :(
    Åh vad synd. Jag är så himla nöjd med dom!!!
    Gick iofs på Gärdet. Så fina barnmorsokor dom har där! Och grymt bra att föda barn på BB Sthlm! Rekommenderas starkt. Otroligt trevligt omhändertagande på förlossningen. Vi ville aldrig hem.
Svar på tråden Besviken på Mama Mia :(