Vilka mammajeans är bäst?
Jag har ett par svarta mammajeans från hm men dom glider bara ner hela tiden. Har inte prövat några jeans från andra affärer.
Vilken affär tycker ni har dom bästa jeansen?
Behöver tips!
Jag har ett par svarta mammajeans från hm men dom glider bara ner hela tiden. Har inte prövat några jeans från andra affärer.
Vilken affär tycker ni har dom bästa jeansen?
Behöver tips!
Köpte ett par av märket Mamalicious. De har en mudd som jag först trodde skulle vara i vägen, men som är rätt bekväm. Tror de finns på hemsidan www.4mom.se
jag köpte på polarn och pyret, dom var med mudd. De var verkligen supersköna..dom är ju dyra men superbra!
Jag tycker också om Polarn & Pyrets jeans. Kostar kring 600 kr, men det är dom värda!
DOm glider inte ner då?
Mamalicious har bra kläder, H&M´s jeans sitter dock bra på mig.... Har dom lite mörkare blåa... Däremot så börjar dom ljusare halka ner för magen, men den är ju väldigt rud nu Så jag har mest på mig leggisn och omlottklänningar
Lindex. Mamma jobbar där å har köpt alla mamma jeans modellerna till mig å älskar dom. hmm har nog allt från lindex. Det är bra priser på mamma kläderna tycker jag snygga. :D
Skulle stå *och snygga* i slutet.
Jag har tyckte väldigt bra om mina POP-jeans. Men nu sitter sömmen under magen åt alldeles för hårt... och det gör de på alla jeans jag provat på POP, H&M och Lindex...
Hoppas att det blir varmt snart så jag kan ha klänning och kjol utan frysa ihjäl...
Jag har ett par från pop som har varit jätte bra och så snygga. nu är tyvärr magen för stor för de flesta byor så det är bara mjukisar som gäller - resåren blir alldeles för hård.
Köpt mina på Lindex, dem är super bra, stannar där man "sätter" dem.=)
Jag är nu i vecka 40 och ända sedan jul har jag använt manchesterbyxor från POP som går över hela magen. Det enda jag testat som sitter uppe! Jag har förresten ett par i storlek 42, bruna, att sälja. De var för stora från början, så jag har knappt använt dem.
fjellet: Vad vill du ha för de bruna i storlek 42?
Jag tänkte sälja mina pop, i stl 38. Har bara änvänt dem en gång. De är lite tighta på mig.
Funderar på att lägga in dem på tradera.
Jag gillar INTE po.p´s mammajeans! Dom åker bara ner så fort man böjer sej!
Däremot så köpte jag en "magtub" på polarn som förlänger tröjor och håller byxorna lite bättre på plats!
Det är nog väldigt olika på hur man ser ut, hurdan mage man har osv.
Har ett par PoP jeans och de åker ner hela tiden.
Har flera byxor från hm och de sitter jättebra.
Jag prövade ett par blåa jeans med mudd på hm och dom verkade sitta kvar.. men då kostade dom kring 500 tyckte det var lite mycket.
Jag köpte på www.growinlife.se och de är verkligen superbra! Låg midja så att man kan använda dem även efteråt!
Jag köpte först ett par som var låga i midjan och som satt under magen. Man kunde justera vidden med hjälp av gummiband och en knapp på vardera sida. De var värdelösa!!!
Nu har jag ett par som sitter där de ska!! De är också från Kapp Ahl, och de är som ett par vanliga jeans, men de går upp över magen ordentligt, och dragkedjan sitter högre upp. På sidorna kan man justera med hjälp av jeansband och en knapp.
Snickarbyxor är också grymt skööööna, men kanske inget man vill gå runt i jämnt!
Det beror väl också lite på hur man är i kroppen, vad som passar.