Hittar ni på något överraskning för er partner ibland, och vice versa?
Är bara lite nyfiken på om ni hittar på överraskningar för era sambos/män etc.
Eller om ni ibland blir överraskade från era män/kvinnor.
typ, kanske en dagstripp, en mysig fredagsmiddag, kanske massage m m.
Jag och min man är så dåliga på att hitta på nå roligt ihop, dagarna bara går och man jobbar och så. men så ibland någon gång så har den ena gjort kanske en lite festligare middag. och såna tillfällen är ju så roliga, att överraska och att bli överraskad.
kanske någon som har tips på vad man kan överraska sin partner med. eller någon som blivit överraskad eller gjort något som den vill berätta.
Jag själv har berättat för min man att när han kommer hem ifrån jobbet inatt så får han inte sätta sig vid datorn och spela, utan jag har gjort något. å det jag har gjort är att jag har gjort iordning i sovrummet, och så ska han få massage, han jobbar med tunga lyft m m, och jag vet att han har ont i sin rygg, men jag är så dålig på att ge massage, det händer inte så ofta, men ikväll hade jag tänkt att överraska honom. jag vet att han kommer bli glad, för han vill så gärna få massage, men slö och seg som man är om kvällarna så orkar man inte, men ikväll ska han få se att frugan har ryckt upp sig, .
Kom igen nu tjejer och killar vad gör ni för era respektive.