• Anonym

Går det att skaffa ett mobilabonnemang på min firma trots personlig bet.anmärkning?

Hej! Har sedan ett tag tillbaka egen enskild firma med f-skatt som fungerara bra. Skulle gärna vilja ha ett företagsabonnemang eftersom jag måste prata mycket i telefon. Har sedan tidigare bet.anmärkning privat. Är det helt kört att kunna få skaffa det? Tack för er hjälp!

• Svar på tråden Går det att skaffa ett mobilabonnemang på min firma trots personlig bet.anmärkning?
  • Mvh   Daemon

Ring Kronolle och fråga De brukar vara behjälpliga.

• Anonym (egföretag)

Man brukar väl inte få starta enskild firma om man redan innan har en betanmärkning??
    Det med abonnemanget så tror ja inte att det går tyvärr.. för de är ju dej dom gör kreditbelysning på o inte företaget..

har dom sagt till mig när man har enskildfrirma..

• Anonym

Tillägga att visst får man skapa enskild firma med bet anmärkningar. Och ja - jag fick skaffa abonnemang också. Pratade med tre idag!

• Anonym (egföretag)

Kom på de sen.. de e om man har skatteskuld som man ej får starta enskild firma..

Vad bra att de löste sig med abonnemanget..

Min kompis var i samma sits som du o hon fick de ej på "3".

Anonym skrev 2007-05-09 10:55:08 följande:
    Tillägga att visst får man skapa enskild firma med bet anmärkningar. Och ja - jag fick skaffa abonnemang också. Pratade med tre idag!
Svar på tråden Går det att skaffa ett mobilabonnemang på min firma trots personlig bet.anmärkning?