Inte grubbla, tänka och fundera...Hur kan man låta bli???
Man ska ju inte grubbla tänka eler fundera, man ska ju "bara" leva som vanligt. Jag tyckte verkligen jag gjorde det första äggdonationsförsöket. Och försöker även nu under andra försöket.
Jag är nu på bara ruvardag 5, jag har aldrig haft (max 5 ggr i mitt liv) halsbränna förrän nu, nu har jag det varje kväll. Jag har stickningar nere i magen, och inatt mådde jag illa så jag knappt kunde sova. Halsbrännan inatt gjorde så jag hade en molande smärta ner mot vänster sida av bröstkorgen (svårt att förklara). Detta kände jag inget av förra gången. Så hur lätt är det att inte grubbla, tänka och fundera...
Jag håller mig ändå förvisso något lugn, för jag vet jag inte kan påverka det som nu händer i min kropp. Så det är ju inte det att jag medvetet söker symptom, men när det blir som på kvällarna så börjar man ju klart fundera.
För vad jag tycker så borde det vara alldeles för tidigt för att få symptom, eller e jag helt ute och cyklar. Om jag nu cyklar åt fel håll, så får ni gärna tillrättavisa mig så jag cyklar rätt igen
Ville nog mest skriva av mig men skönt om någon vill kommentera och bolla med tankarna.
Vill även TACKA den underbara kvinna som gett oss en andra chans, du e värld alla guldrosor som går att ge
Och självklart så vill jag önska ALLA ni som kämpar, plussat och ruvar LYCKA TILL...
*kram* från mig till er alla...