• Anonym

han runkar nästan varje dag och tittar på mig.. fler?? avanligt kåt?

jag ser det inte som ngt negativt! nn gång har dte hänt att det inte kännts bra.. passande..

Men min sambo.. är väldigt ofta kåt.. igår kväll runkade jag av honom.. imorse var han super kåt igen.. "jag är så kååt".. ..så jag runkade av honom igen (vi har svamp båda två och kan därför inet ha samlag)

nu till rubriken..

så fort jag.. ja tex.. byter om.. duschar.. eller han ser mig naken kan han börja runka... ofta vill han ta på mig samtidigt och sen vill han att jag ska slutföra (självklart vill han att jag ska göra allt, men).. han kan ligga i soffan och runkaoch titta på mig när jag ser på tv.. kan vilja att jag ska klä av mig lite..

och dte gör mig inget alls.. frutom ngn enstaka gång då

ngn fler med.. väldigt kåta sambos?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-09 10:38:39:
    jag menar inte att det är onaturligt att vilja runka/onanera varke dag!

• Svar på tråden han runkar nästan varje dag och tittar på mig.. fler?? avanligt kåt?
  • Alvi

Haha, nääe, han påstår att han blir lite pilsk så fort han ser mig naken (FAST jag ser ut som en valross för tillfället - gravid) men inte runkar han för det...

Men alla har ju olika behov.
    Bara det inte är nåt tvångsmässigt över det så skulle jag bara ta det som en komplimang.

• Anonym

ja jag tar det som en komplimang.. och säger jag att jag inte vill att han ska fortsättta så gör han inte det! för ibland känns det väldigt opassande..

men han behöver bara ... se mig torka upp ngt på golvet.. MED kläder så komemr han och har stånd.. och ä suepr kåt..

• Anonym

Verkar ju som han uppskattar vad han ser iallafall och att du gör honom kåt...
    Men har aldrig varit med om att en kille börjar runka på det sättet som du beskriver, verkar vara lite överseuellt eller att han objektifierar dig som ett runkobjekt istället för någon att ha sex tillsammans med?

Tror nog att de flesta killar vill ha sex eller om de nu inte får det i tillräcklig omfattning så runkar de, men för sig själva och inte på det sättet din karl verkar göra...
    Själv skulle jag tycka det var jobbigt att ha någon som beter sig på det sättet, men om du är nöjd så går det ju bra.

• Anonym (fy)

Jag skulle ta oerhört illa upp om någon låg i soffan och runkade och tittade på mig. Men jag kanske är för pryd för att hålla på att titta på när andra leker med sig själva?

• Anonym

Vi har ofta samlag också ofta dagligen.. eller bara petting iallafall! finns dagar med undantag.. men ofat är det sex varje dag i ngn form..

ja samtidigt som jag bar tar det som en komplimang så sitter jag ju nu här och unbdrar om det fintn fler med samma sambos...
    så kanske lite att jag känenr det lite olustigt ibland.. lite som ett objekt...

• Anonym (fy)

Objekt ja, där sa du rätta ordet. Jag hade känt mig som nåt katten släpade in. Att runka är för mig något privat, inget man gör i tid och otid och överallt. Hade min sambo gjort det hade jag bara sett det som brist på respekt. Stor brist på respekt.

• Anonym

vi har varit tillsammans 1år och ngn månad.. och kännt varandra i måånga år..
    jag är inte pryd så utan gillar att han runkar... eh.. men kanske iband blir det för mycket..
    jag vet inte

• Anonym

samtidigt så brukar han fråga om jag tycker det är jobbigt att han runkar.. om jag känenr mig som ett objekt..

samtidigt så skulle jag vilja fråga han.. ja. utan att han tar illa upp.. om.. ja varför kanske..

men det andra då.. attt han blir kåt så fort han ser mig.. typ.. ja torka upp ngt från golvet.. böjer mig fram.. han tycker jag är jätte sexig och är verkligen tänd på mig! (Gu va konstigt det kändes att skriva så om sig själv, jag trodde aldrig ngn skulle tända på mig igen efter förlossningen)

• Anonym (fy)

Jag tycker han verkar översexuell. Ursäkta, men det där verkar inte riktigt normalt i mina ögon.

Svar på tråden han runkar nästan varje dag och tittar på mig.. fler?? avanligt kåt?