• Anonym (undrar)

rivmärken

det är nämligen så här att jag har lagt märke till att min man får rivmärken på ryggen nedre delen vid sidan, och det har jag sett om och om igen men med flera månaders avstånd.

Jag påpekar hela tiden om hans märken och han säger bara han inte vet och undrar själv hur den kommer dit...

Har sagt bara hoppas du har jävligt bra knullande då med din tjej! Han svär bara att han inte har någon har svurit på sin sons liv oxå!
    Ska man tro honom??

Hur fan vet man om ngn är otrogen??
    Tel är för det mesta avstängt när han kommer hem , brukar säga att folk från jobbet som ringer, han har tel som är både till jobbet o privat...

Vi har inte haft sex på nästan 2 månader, det mesta var det jag som undvikit har inte haft lust...men det är inte första ggen jag misstänker honom men vill ha bevis!!
    Om han nu verkligen är otrogen...
    oj nu blev d jädrans lång...

• Svar på tråden rivmärken
  • Anmavi

Jag har själv rivmärken ibland och har inte ens susning hur de kommit till... jag tror jag river mig i sömnen:)

• SysterHedvig

tja. Skulle väl tänka att om nu din man skulle vara otrogen så skulle han se till att älskarinnan gav fan i att riva honom av rädsla för upptäckt. Inte skulle han dra på sig rivmärken gång efter annan?

• Anonym

Låter himla suspekt tycker jag :S

• Anonym (nja)

jag tror inte heller han e otrogen..

han svor på sin sons grav att han inte har varit det..
    och (vad jag tycker) så säger man inte så om det inte e sant..

tror inte du behöver vara orolig för det men jag kan förstå din känsla...

• Anonym

Oj, knivigt det där. Men det finns väl många andra anledningar till rivmärkena än otrohet?

Han kanske har nån klåda som gör att han river sig?

Eller så är det som Anmavi skriver?

Riviga kläder?

Nåt i arbetet/hobby/fritid som gett rivmärken?

• Tjimtjom

Är du säker på att det är rivmärken? Det kan inte vara bristningar?

• rubygirl

Min man kliar sig något fruktansvärt i sömnen ibland. Kan det inte vara något sånt?

• Anonym (undrar)

ni har säkert rätt.....nej det e rivmärken ser skillnad på det själv
    nåja får ha ögonen öppna....

• stoffe80

jag har också rivmärke. dock från katten. har ni katt? annars kan göra det i sömnen. du kan river han i sömnen?

• lellitA

Min sambo har också rivmärken på sin rygg ofta och har haft enda sen vi treffades och i början av vårt förhållande så var vi så nära varandra hela tiden att han aldrig haft en chans att vara otrogen

han river sig själv när han kliar sig på ryggen Han behöver inte ens riva hårt har sätt det själv när han dragit en nagen över ryggen för att det har kliat och det blir ett rivmärke sen
    har undrat många gånger förr hur hårt han igentligen kliar men jag tror inte ens det är hårt. Min sambi kan inte heller se sin egen rygg och han ser inte heller rivmärkena som blir när han kliar och ingen mins väll vart man kliade sig sensat Det är sånt som är totalt oviktigt och går bort ganska fort.

Oroa dig inte för att din sambo skulle vara otrogen mot dig

/lella

• Anonym (undrar)

förmodligen så river han sig i sömnen....men varför har jag en känsla ändå att han har ngn vid sin sida??? Vet inte varför!
    Har lust och hacka mig in i hans email men kommer inte in

Ngn som vet

• Anonym
    Anonym (undrar) skrev 2007-05-10 08:06:11 följande:
    förmodligen så river han sig i sömnen....men varför har jag en känsla ändå att han har ngn vid sin sida??? Vet inte varför!Har lust och hacka mig in i hans email men kommer inte in Ngn som vet
    Hur kan du vara i ett förhållande med en man som du misstänker är otrogen. prata med honom mer istället, hantera det som en vuxen.
  • Anonym (6)

ts du skriver att du känner på dig att det är något skumt följ detta låter skumt tycker jag alltihop! har inte haft sex på 2 månader något är det ju alltid!
    det finns folk som svär över barnen som fortfarande ljuger! kolla upp honnom hans mobil osv!

• Minxy

Nej, försök inte att tjuvläsa han mail. För det första är det riktigt jävla lågt, för det andra är det olagligt.

Du säger ju själv att det är DU som till större delen har nekat till sex de senaste 2 månaderna. Vad tycker du han ska göra då? Ta dig med våld?

Och rivmärken kan vi alla få. Min syrra är en sån som kliar sig i sömnen - ibland ser hon randig ut!
    Själv får jag blåmärken överallt, så min sambo skulle ju alltså kunna tro att det var för att "min älskare" har hållit för hårt i mina höfter när han sätter på mig?

Jag håller med Anonym (inlägg 12): Du är väl vuxen? Prata med honom!

• Neutrum

Hej! Märkena har med största sannolikhet INTE något med otrohet att göra. Om det finns ev andra signaler på detta vet jag ju inte, men rivmärkena är något annat. Han är säkert lika förbryllad som du, men av den enda orsaken att han inte har en susning om hur märkena uppstår. Jag har själv dessa med jämna mellanrum och vet inte hur de uppkommer. De bildas under natten på ryggen, där jag inte själv kommer åt. En enkel sökning på nätet visar det är ganska vanligt, men utan klar orsak. Men sambo blev också förbryllad och även om hon fick samma tanke som du, så förstod hon snart att de uppkommer av något annat. Jag har inget svar, men jag söker en förklaring. De ser mycket riktigt ut som rivmärken, och skulle jag försöka återskapa dem i vaket tillstånd så skulle för det första armen gå ur led men "rivningen" skulle säkert också vara mycketsmärtsam. Detta verkar inte vara fallet, för jag vaknar ju inte.

• Anonym (klös)

Jag river mig i sömnen...dock hamnar ju de rivmärkena lite här å var...
    Låter skumt att de skulle va på samma ställe hela tiden och på ett sånt ställe
    min kille råkar få rivmärken av mig då och då...

Vinkeln av ens egna händer som river en på nedre delen av ryggen kanske inte är samma som en annan person skulle ha rivit..Sen är det rivmärken, långa som av naglar eller mer korta rispor lite huller om buller som att han mer har kliat sig? Nä skämt å sido..
    Tror inte du ska oroa dig över rivmärkena, :)

Däremot lite på magkänslan, den har oftast rätt!

• Ej okej
    Anonym (undrar) skrev 2007-05-10 08:06:11 följande:
    förmodligen så river han sig i sömnen....men varför har jag en känsla ändå att han har ngn vid sin sida??? Vet inte varför!
    Har lust och hacka mig in i hans email men kommer inte in

Ngn som vet
    Hur har det gått? Några fler rivmärken eller en älskarinna i garderoben?
  • PrimitivMan
    Ej okej skrev 2013-05-27 23:28:03 följande:
    Hur har det gått? Några fler rivmärken eller en älskarinna i garderoben?
    Med tanke på att tråden är 6 år gammal kan TS mycket väl både ha skilt sig och gift om sig vid det här laget. Oavsett vilket får vi hoppas hon är lycklig. Hade dock varit lite kul att höra om hon fick någon klarhet i frågan.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (2007)

Tråden är från 2007 liksom... tror nog problemet är löst.

Svar på tråden rivmärken