• Anonym

Jag har fått stubb på hela kinder haka & polisonger..

Vågar inte va ute :( går ut på kvällarna... ja skäms & ångrar att ja rörd emina fina fjun... nu är de stubb..!

• Svar på tråden Jag har fått stubb på hela kinder haka & polisonger..
  • Pallas

Har du rakat alltså? Kan du inte gå och vaxa bort det istället?

• Anonym

Jag antar du är en kvinna!?????????

• Anonym

Man kan ju också få dom permenenta bort, men det är dyrt!

• Anonym (har)

har du haft det länge?

man kan ju få det om man är för smal tex.

• Anonym

Du kan kolla up din testoron nivå, fråga din läkare. Det har ju mycket med saken att göra om det är där problemet ligger till.
    Annars kan du ju ta bort dom på många olika sätt, vaxa, raka, pinset, krämer osv.

• Anonym

jag har provat med epilator,vaxat,plockat... nu sist rakat.. jag va väldigt smal när ja börja upptäcka håren elelr märka av dom ...
    men inte för smal normalt smal liksom.. nu ä ja lite tjcoakre ..har ju kolla upp mina hormoner osv de ligger perfekt..

å säger åt mig själv varje dag att ja inte ska raka elelr röradom men så fort jag komemr ut stirrar folk... å då blir allt värre... så ska man iväg till jobbet på fredag me hur ska de gå... vill inte få skägg som en karl ju..

• Anonym

håen har inte hunnit bli gör hårda men lite hårdare när man känne rän innan... vill ha tillbaka som det va förut...
    får man de me tiden om man slutar att raka elelr komemr de se mer ut å va styvare när man rakat?

• Anonym
    Anonym skrev 2007-05-09 15:17:21 följande:
    håen har inte hunnit bli gör hårda men lite hårdare när man känne rän innan... vill ha tillbaka som det va förut...får man de me tiden om man slutar att raka elelr komemr de se mer ut å va styvare när man rakat?
    Nej man kan aldrig få dom så som det var innan, tyvärr. Men du kan ju få dom bortagna permenent!
  • Anonym

så det går inte om man inte rör de på flera år? har kanske rakat mig i 7-8 månader.. problemet när man raka rä ju att de står rakt ut vilket ghör så de syns mer ..men mina ä ljusa me s de syns ju gör väl i solen..finns ingen kille somvill ha nån som ser ut såhär..

Svar på tråden Jag har fått stubb på hela kinder haka & polisonger..