• Anna o Moa

Ont i livmodern och molande värk i äggstockarna

Hej!
    Undrar om det finns någon som känner igen sig eller har nån aning vad detta kan va???
    Jag har nyss haft min mens. Nu sen i söndags har jag en molande värk i nedre delen av magen som strålar ut ner mot ljumskarna ut i benen. Har ont runt äggstockarna, ibland båda ibland höger sen vänster och i livmodern. Har en dotter på snart ett år får jag kanske tillägga. Jag vet inte vad det är eller vad det beror på!!! Någon som har varit med om nåt likande eller har nån fundering på vad det kan vara???

• Svar på tråden Ont i livmodern och molande värk i äggstockarna
  • maolin

hej!!det låter nästan som du kanske har fått en cysta,har själv det nu o jag har samma symtom som du
    tycker du ska kontakta gyn så de kan göra ett ultraljud på dig

• Anna o Moa

okej. Ja för ja har blivit opererad ett antal ggr innan för att min äggledare snurrat sig unt äggstocken. Låter kanske konstigt men...Man är ju lite orolig och uppmärksam när det gäller det. Sen är jag ju inte den som går tlll doktorn i onödan direkt. Ska helst vara döende . Men kanske får ringa och höra med gyn då.

• Anna o Moa

Ingen annan som kännt så???

• vinterbabyn

jo, när ja var gravid. ca en vecka efter ÄL började det..

• maolin

hej!
    hur har det gått?ringde du in till gyn
    usch jag har fortfarande lika ont är sjukskriven en v o om det inte har gått över i slutet av v så blir det antagligen operation

Svar på tråden Ont i livmodern och molande värk i äggstockarna