• St Tropez

Bugaboo - känns så instabil och skranglig, någon som har något neg. att säga om den??

Alla som har bugaboo verkar ju skitnöjda, jag tycker dock att den ser så låg ut och liksom skranglig? Det som är bra med denna är ju att sitsen är vändbar...

• Svar på tråden Bugaboo - känns så instabil och skranglig, någon som har något neg. att säga om den??
  • blonde redhead

Den är inte alls skranglig eller speciellt låg heller om man jämför med de flesta andra vagnar. Känns jätte stabil att köra och är bara nöjd med vår vagn

• miiillan

har ingen själv, men den dagen jag ska köpa vagn blir det utan tvekan en bugaboo camelon!!

• Stargirl

Första känslan kanske kan vara skranglig då man är van med tunga och stora vagnar. Vi har kört våran Bugaboo sedan 2005 och sonen åkte i sin tills han var 3,5 år nu har lillasyster tagit över Vi har aldrig varit så nöjda med en vagn som vi är med Bugaboo. Har trots allt haft runt 30 olika vagnar och har Bugaboo som en klar favorit

Hör väldigt sällan om folk som är missnöjda då handlar det om att man kanske har helt andra behov..... det är en riktigt bra vagn med många finesser. Rekomenderas varmt!!

♥ L-01 ♥ S-03 ♥ M-07 ♥
  • Diana och Thea

Vi har haft 3 vagnar (Kronan DUO, Urban Jungle och Bugaboo Cameleon)
    Bugaboo är helt klart BÄST!! Ångrar bittert att vi inte köpte en Bugaboo Cameleon då Thea föddes. Då hade vi sluppit harva igenom två andra som inte var i samma klass som Bugaboo. Flera av mina väninnor och grannar har Bugaboo och har faktiskt inte stött på ngn som inte varit nöjd.

• Sofia8

Vi har använt en Bugaboo Cameleon i ett par månader och är så nöjda med våran. Tycker inte att den är skranglig eller så. Men klart beror ju på vilken vagn som står jämte.

Min syster fick mig att bli kär i vagnen då hon sålde sin Urban Jungle vagn och köpte en Bugaboo istället. Jag är glad att jag lydde hennes råd. Jag kan varmt rekomdendera en Bugaboo Har flera kompisar bla en i mammagruppen som bytt från andra vagnar till en Bugga efter de testat min Hoppas du oxå väljer en. Du kommer garanterat bli nöjd!!

• St Tropez

Hur är den i snö och grusväg?
    Någon som har "vinter"-däcken, behövs dom verkligen?

Jag är riktigt sugen på en cameleon men jag har även tittat på Q Buzz, UJ, teutonia S3 och emmaljunga cangaroo ... Jag gillar 3-hjulingar har jag märkt...

• Stargirl
    St Tropez skrev 2007-05-09 19:31:14 följande:
    Hur är den i snö och grusväg? Någon som har "vinter"-däcken, behövs dom verkligen?Jag är riktigt sugen på en cameleon men jag har även tittat på Q Buzz, UJ, teutonia S3 och emmaljunga cangaroo ... Jag gillar 3-hjulingar har jag märkt...
    Vi har vinterdäcken men tycker att de behövs väldigt sällan. Främst då det är mycket snö. Vanliga vintervägar funkar toppen. Det är när det är nysnö som är lite blöt som det kan kärva.  Grusvägar går utmärkt (vi har en precis utanför huset) djup singelgru är dock svårt. Men det finns på rätt få ställen.

OBS jag har haft två UJ (som är endast framvänd och liggdelen är extremt grund samt att den är såååå lååååång) och en BUZZ (som var bara BAJS) och ingen av dem kommer i närheten av en Bugaboo. S3 har jag inte ägt men den verkar inte lika smidig samt att jag tycker den är rätt ful....fast det är ju bara min åsikt o andra sidan
    ♥ L-01 ♥ S-03 ♥ M-07 ♥
  • St Tropez

Hmm det får nog bli en bugaboo iallafall...

grå bas med det nya tyget på toppen, vitt kanske? och rött...och cerice fleece om det blir en tjej kanske?? hi hi

• Stargirl
    St Tropez skrev 2007-05-09 19:41:32 följande:
    Hmm det får nog bli en bugaboo iallafall...grå bas med det nya tyget på toppen, vitt kanske? och rött...och cerice fleece om det blir en tjej kanske?? hi hi

Hihihi...vi har en grå botten med rosa (fleece), denim och snart oxå brun (nya tyget) toppfärg *s* Så kul att ändra vagnen lite ibland. Annars tröttnar man ju
    ♥ L-01 ♥ S-03 ♥ M-07 ♥
  • Karpet

Jag har en bugaboo cameleon och jag har inte en enda grej att klaga på när det gäller den. Den är otroligt lättkörd, bra svänghjul, den har ett handtag istället för två vilket för mig var ett måste, den är snygg, den väger lite och den känns stabilare än en trehjuling.

Svar på tråden Bugaboo - känns så instabil och skranglig, någon som har något neg. att säga om den??