"Matlådeväska"
Jag vet inte varför jag funderat på detta...ett tag.
Vad har ni för väska/rygga till jobb osv...som matlådan får plats i? Ev inneskor också?
Jag vet inte varför jag funderat på detta...ett tag.
Vad har ni för väska/rygga till jobb osv...som matlådan får plats i? Ev inneskor också?
just nu sommartid åker jag EU-moped och har därför matlådan inlindad i en plastkasse..
Men vintertid har jag en ryggsäck modell större som rymmer både extra mössa o vantar (jobbar utomhus), extra knivar och tillbehör för jobbet och min matlåda...
Jag har omklädningsrum på jobbet så jag åker alltid privatklädd o förvarar alla tänkbara arbetskläder + skor i mitt skåp... Så jag har 3 kompletta ombyten med kläder, extra rena privata kläder + regnställ o stövlar..
Sommartid har jag en liten kylväska som ser ut som en liten resväska men minimini. Vill inte riskera nåt med maten då. Annars brukar jag bara ta en plastpåse, brukar ta med mat för flera dagar samtidigt.
Ok!
jag tar första bästa plastpåse :)
Jag åker bil till jobb så jag behöver egentligen inget att ta den i. Arbetskläderna har jag på jobbet.
Tack alla!
Själv försöker jag att kunna få plats med låda + ev inneskor i sammaväska. Köpte en för ett tag sen...men, jag är bara nöjd till 70%...ja ja...får ev ge mig ut på jakt igen!