Duscha efter sex?
Hur gör ni andra när ni har haft sex utan kondom? Går ni och duschar? Eller tvättar ni av er lite? Eller hur gör ni? Något jag längre undrat över...
Hur gör ni andra när ni har haft sex utan kondom? Går ni och duschar? Eller tvättar ni av er lite? Eller hur gör ni? Något jag längre undrat över...
självklart duschar av sig
Neej varför skulle man..
beror på hur kladdig och svettig man blir.. oftast så svettas killen mer än mig så jag brukar nöja mig med att tvätta lite, ibland om det är sent och jag är väldigt trött så somnar jag direkt och duschar på morgonen istället. helt enkelt, det är olika varje gång.
beror på HUR vi haft sex....
Så ibland blir det duschen med hårtvätt o hela härligheten , då är jag oftast väl inoljad i glidmedel och "kärleksrester"...
Ibland blir det en tvättlapp o tvål i handfatet
O ibland orkar jag inte någonting utan somnar som jag är och går upp o duschar på morgonen istället...
jag går då inte upp och duschar efter att vi har haft sex. ligger kvar och myser och somnar. Duschar gör jag på morgonen
Mm det gör jag med, men jag såg filmen "Adam och Eva" häromdagen och där så tar hon lite papper och torkar av sig med, så därför blev jag lite nyfiken...
Oj då, då är jag hyfsat ensam om att gå och duscha efter varje gång!
he he, där skickade jag iväg för fort...
jag brukar bara gå upp o kissa för annars för jag UVI som ett brev på posten. sen vill jag sova ZZZzzzzzzzzz
Jag brukar kissa direkt efter, sen torka. Kanske med lite vatten.