Jag är så jävla trött på att vara tjock ful och stor , Jag hatar det jag hatar min kropp mår så dåligt.
Jag är så jävla trött på att vara tjock ful och stor , Jag hatar det jag hatar min kropp mår så dåligt.
Jag är stor väger 134kg och är 170lång.
Jag har vägt mer har gått ner 80kg men när jag fick barn gick jag upp igen 20kg och jag hatar det.
Vill gå ner men det är så svårt jag äter så lite och går ut och går en massa men det händer ju inget.
Har funderat på att sluta äta jag vet att det är fel men jag har gjort det förut gick då ner 25kg på en månad men mådde då så jävla dåligt.
Jag är lessen varige dag och gråter en massa jag hatar min kropp så mycket.
Jag vill inte se ut så här jag vill inte att andra ska tycka att jag bara är tjock om ful.
Jag vill kunna köpa fina kläder jag vill kunna gå i linne på sommaren.
Jag vill inte mer……
Jag var bara tvungen att skriva av mej lite tycker allt är så
Jag är stor väger 134kg och är 170lång.
Jag har vägt mer har gått ner 80kg men när jag fick barn gick jag upp igen 20kg och jag hatar det.
Vill gå ner men det är så svårt jag äter så lite och går ut och går en massa men det händer ju inget.
Har funderat på att sluta äta jag vet att det är fel men jag har gjort det förut gick då ner 25kg på en måndag men mådde då så jävla dåligt.
Jag är lessen varige dag och gråter en massa jag hatar min kropp så mycket.
Jag vill inte se ut så här jag vill inte att andra ska tycka att jag bara är tjock om ful.
Jag vill kunna köpa fina kläder jag vill kunna gå i linne på sommaren.
Jag vill inte mer……
Jag var bara tvungen att skriva av mej lite tycker allt är så jobbigt..